Verniel pakket door verzenddienst,is verkoper verantwoordelijk?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-03-2012 10:24
Pakket korrekt vertsuurd,betaling door koper korrekt,Ontvangst pakket bij koper korrekt.
Maar het pakket is totaal vernield door verzenddienst !
Is verkoper verantwoordelijk en verplicht de terugbetaling te doen?
Heb de foto's als bewijskracht..
Re: Vernield pakket door verzenddienst,is verkoper verantwoordelijk?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-03-2012 13:52
Als je leverde aan een particulier (was dat ook zo ?) ben jij verantwoordelijk tot het item bij hem is afgeleverd.
In theorie moet jij verhaal halen bij de transporteur, MAAR, er is een grote maar : is er verzonden tegen ontvangstbewijs / handtekening ?
Heeft de ontvanger de zending zonder commentaar in ontvangst genomen terwijl duidelijk zichtbaar was dat ze was beschadigd ?
Dan wordt het in theorie weer het probleem van de koper ...
Voer voor advocaten ...:-( ... ( echte dan, want hier op de fora willen cafétoogjuristen wel eens doen of ze van alles het fijne weten )
Maar we zitten op ebay ... is er betaald met paypal ? Rara wat dan het resultaat gaat zijn ...
Re: Vernield pakket door verzenddienst,is verkoper verantwoordelijk?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-03-2012 14:34
Re: Vernield pakket door verzenddienst,is verkoper verantwoordelijk?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-03-2012 17:20
pakketdienst zonder verzekering.
klacht ingediend bij de ombudsman bpost
klacht online bij klantendienst bpost
klacht overgemaakt in postkantoor van afgifte
pakket naar frankrijk
betaling paypal
pakket aanvaard door koper
-- Bewerkt door antique.secondhandsh.. om 17 Mar 2012 17:22 CETRe: Vernield pakket door verzenddienst,is verkoper verantwoordelijk?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-03-2012 23:14
Waarom verbaast me dit niets. Net terug zelf een mailtje ontvangen van een koper met de melding dat die zijn object beschadidgd ontvangen had. Sinds een paar weken de zoveelste in de rij terwijl ik niets veranderd heb aan de manier hoe ik mijn items verpak.
Verwacht trouwens niet te veel van de post. Ik heb zelf al verschillende keren klacht hieromtrent neergelegd. Als schadevergoeding heb ik 1 postzegel ontvangen (en zelf moet ik 3 postzegels op mijn bubbelenveloppes plakken).
Re: Vernield pakket door verzenddienst,is verkoper verantwoordelijk?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-03-2012 21:57
🙂
-- Bewerkt door sony-san om 25 Mar 2012 21:58 CEST
