Heb nog prior-postzegels liggen van vorig jaar maar daar staat geen waarde op. Er staan enkel gele chrysanten op... Kan ik die nog gebruiken ? Als ik een strip verstuur van onder de 350 gr, mag ik er dan zo drie kleven van die priorzegels ?
vanaf gisteren niewe tarieven folder in de post kantoren.
voor pakketjes 0-2kg veranderd er niets.
voor 2-10 kg.(TAXIPOST 24 D+1) krijgt u geen 10% korting meer (9+1 gratis)maar slechts een korting van 4,95 euro,dus een meerkost van 2 euro.
voor 10-30 kg(TAXIPOST 24 D+1) ook niet meer 9+1 maar 4,95 euro korting dus een meerkost van 4 euro
Voor taxipost secur net hetzelfde,2 euro extra voor 2-10 kg en 4 euro extra voor 10-30 kg.
Wat scheelt er met de verzendingen per Post? Wanneer ik mijn TL laat berekenen, wat het uploaden mij gaat kosten, staat er een waarschuwing, dat per 1 augustus e.k. de verzending per post zal geweigerd worden..???
Ik heb al geprobeerd om het te veranderen, maar de waarschuwing blijft !!!
ik hoop dat ik een reageer op het juiste mailtje, ,want het is de eerste keer dat ik hier aan deelneem...
ik zit ook met mijn handen in mijn haar. Heb al 2 mailtjes gestuurd naar Ebay en turbo-lister, maar krijg geen antwoord. Ik heb dan maar alles geupload en hoop dat ik geen rpoblemen krijg, al kan ik me daar moeilijk iets bij voorstellen...
Goetjes
Riet