annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat moet ik daar nu mee?

Twee weken geleden verkoop ik een jas waar erbij staat vermeld dat dit verstuurd wordt met kialapost.

Ik verstuur al mijn gegevens en vraag of ik de gegevens kan krijgen van het kialapunt naar waar het pakje moet verstuurd worden.

De persoon betaald alles zeer correct , maar reageert niet op de vraag van het kialapunt.

Ik heb nu welgeteld al 6 mails verstuurd 5 in het nederlands en 1 in het frans of het mogelijk is de gegevens door te versturen zodat ik vlug het pakje naar het kialapunt kan brengen.

Geen reactie , als ik dit verstuur met de post dan geef ik de jas weg, verstuur ik het met kiala win ik er nog 1 euro op.

Wat moet ik hier nu mee doen zeg?

Hoe gaan jullie daar in zo een situatie mee om?

Nogmaals dank

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Re: Wat moet ik daar nu mee?

hou jij bezig met 1e netto vinst?? bent u ier voor groene sterren allen? ik weet niet wat moet ik op deze antworden... ik vens u aller besten..mvg

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Ik weet niet goed wat je bedoeld maar als ik eerlijk mag zijn, ieder zijn manier van winst maken zekers, anders deed ik verlies in dit geval dus..... Ik weet soms ook niet goed wat ik moet aanbeiden ik bied nog steeds het goedkoopste aan de klant.

en die koos voor kiala want anders had die niet geboden, dus ga ik ook niet met post verzenden dan .

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Beste, het zijn hier niet allemaal professionele verkopers hoor. Er zijn veel soorten van verkopers. En niet iedereen die op eBay verkoopt is op grote winsten uit. Het kan ook een hobby zijn, zoals voor veel mensen. Leven en laten leven hé !

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Beste, het zijn hier niet allemaal professionele verkopers hoor. Er zijn veel soorten van verkopers. En niet iedereen die op eBay verkoopt is op grote winsten uit. Het kan ook een hobby zijn, zoals voor veel mensen. Leven en laten leven hé !

Hmm... verkopen als hobby lijkt me ver gezocht... ik zet zo nu en dan wel eens iets te koop op het net in zover ik het niet gratis aanbied of naar de kringwinkel breng... zet je hier iets te koop en het brengt echt niks op, kan je je de moeite ook wel besparen dunkt me, dan heb ik het niet zo direct over "winst", maar voor niks gaat de zon op toch?

Bericht 14 van 14
laatste antwoord