annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zendingen uit Azie komen niet aan.

damavees
Community-lid

Ik koop regelmatig kleine zaken (lampen , batterijen) uit China of Hongkong maar sinds september zijn er al verschillende zendingen die niet aankomen.
Enkele collega's ondervinden dezelfde problemen. Het zijn telkens andere verkopers dus daar zal het niet aan liggen.
Heeft er iemand weet van acties van Europa of België om zulke zendingen tegen te houden of te vertragen?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Zendingen uit Azie komen niet aan.

ik heb weet van strengere controle door de douanediensten, die helaas onderbemand zijn, waardoor het langer duurt.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Zendingen uit Azie komen niet aan.

Is hier ondertussen al meer info over? Ik heb hetzelfde probleem. Ondertussen al 3 pakjes uit Azië die niet aankomen. 1 batterij, 1 stekker adapter en 1 kabeltje. 3 verschillende verkopers.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Zendingen uit Azie komen niet aan.

Electronica is een dooddoener, dat wordt steeds extra gecontroleerd, in die landen weelt namaak immers tierig.Sinds enige tijd heeft de douane over heel Europa de jacht ingezet op namaak... ook wordt er in die contreien nogal veel gefoefeld met de echte waarde van de zending en ja, zendingen uit Azie worden hoe dan ook weerhouden voor strenge controle wat de leveringstijd uiteraard niet ten goede komt.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord