annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

beoordeling, sterren, etc .....

Gemiddelde gedetailleerde verkopersbeoordelingen Uw gemiddelde Lage beoordelingen (1 en 2 sterren)


Object zoals beschreven 4.86                       0.00% (0)


Communicatie 4.86                                        0.00% (0)


Verzendtijd 4.76                                              3.08% (2)


Verzend- en verwerkingskosten 4.89           0.00% (0)


 


ik begrijp die cijfers niet!


 


geraak ook niet wijs uit de uitleg op ebay.


 


kan iemand me helpen?


 


Ik verstuur extreem vlug.  Hoe komt het dat ik 3.08 heb of is dit precies goed? of slecht?


 


Saskia


 


 

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

De eerste cijfers geven het gemiddelde.


De 2de reeks geeft het aantal lage beoordelingen,1 of 2 sterren.


Voor verzendtijd heb je dus 2 lage beoordelingen gehad.


Waarschijnlijk te wijten aan verzendingen via Kiala,die duren langer en kopers houden daar geen rekening mee.

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

Om het statuut van uitstekende verkoper te behalen mag je voor verzendtijd max. 2,40% lage beoordelingen hebben en jij hebt 3,08% lage beoordelingen(1 of 2 sterren) dus dat is teveel!


Vermits je snel verzendt ,zal het dus wel aan de verzenddienst te wijten zijn.

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

Ik vind dat de koper niet dient te oordelen over de snelheid van verzending. Dit kan zuiver objectief gebeuren.  Bij de advertentie staat toch vermeld binnen hoeveel werkdagen je gaat versturen ? Ofwel houdt je je daaraan ofwel niet.   Ik bijvoorbeeld heb daar 15 werkdagen in staan. Dat kan lang lijken, maar ik heb daar mijn redenen toe ( soms gaat het om zware stukken waarvoor ik met de camionette op weg moet, en als je dan bv. 200 km ver moet en een ganse dag moet verletten, gaat dat niet altijd onmiddellijk ).


Als de koper daar niet mee akkoord gaat, dan moet hij maar niet bij mij bestellen.


Ik lever altijd binnen die 15 werkdagen, toch krijg ik geen 100 % bij levertijd.

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

Wat ik echt niet begrijp is dat in m'n feedback al mijn kopers (tot nu toe) super te vreden zijn over de verzendingstijd.


 


Ebay straft mij dus éénzijdig en ik vind dat ze dat recht niet hebben.


 


Naar het schijnt ga je dan achteruit in de zichtbaarheid heeft iemand mij verteld.


 


Is dit dan ook geen aanslag op de vrije handel?


 


Inderdaad wat Kiala betreft zijn die verzendtijden zeer verschillende, m'n vlugste pak was 3 dagen, naar de nadere kant van het land, m'n traagste 9 dagen van Oostende naar Brugge !!!!!


 


Maar ik verstuur m'n Winterkledij van Helly Hansen vooral met Bpost omwille dat kopers vlug hun spulletjes willen ontvangen.


 


Groetjes.

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....


Inderdaad wat Kiala betreft zijn die verzendtijden zeer verschillende, m'n vlugste pak was 3 dagen, naar de nadere kant van het land, m'n traagste 9 dagen van Oostende naar Brugge !!!!!.



Kiala is bezig zijn eigen ondergang te bewerkstelligen, een pakje van de kempen naar Zeebrugge: 9 dagen onderweg, een pakje van de kempen naar Gent: nu al 15 dagen onderweg en nog steeds niet aangekomen terwijl ik drie weken eerder een pakje met Kiala verstuurde naar het zelfde adres dat binnen drie dagen terplaatse was... ook de status klopt langs geen kanten en als je dan een mail stuurt met de vraag om uitleg krijg je een nietszeggende standaardmailtje terug maar geen antwoord op je vragen!


Vind ik absoluut geen service zoiets!


Bij Bpost en de meeste koerierdiensten hebben ze dan tenminstenog een  klantendienst waar je geholpen wordt in geval van problemen!


 


De eerstvolgende keer dat ik nog verzend zal het geen Kiala meer zijn!

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

@hellyhansen



Het is niet ebay die de sterren invult,maar de kopers!


Dus perfect mogelijk dat je een positieve feedback krijgt met ergens een lage beoordeling voor een onderdeel.

Bericht 7 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

@ walesha:


 


waarom denk je dat wij geen Kiala meer aanbieden aan onze kopers? Zelfs op uitdrukkelijke vragen van kopers om alsnog met Kiala te verzenden, ga ik niet in.


Ze krijgen allen wel de uitleg waarom en begrijpen dan best waarom er niet voor Kiala geopteerd wordt




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....


@ walesha:


 


waarom denk je dat wij geen Kiala meer aanbieden aan onze kopers? Zelfs op uitdrukkelijke vragen van kopers om alsnog met Kiala te verzenden, ga ik niet in.


Ze krijgen allen wel de uitleg waarom en begrijpen dan best waarom er niet voor Kiala geopteerd wordt



Kan ik best inkomen, als de koper het persé met kiala wil, mij ni gelaten maar dan moet hij achteraf ook ni zeveren dathet  te lang duurt... enne sterren... daar moet ik mij geen zorgen om maken, daar verkoop ik hier veel te weinig voor!:-D

Bericht 9 van 12
laatste antwoord

Betreft: beoordeling, sterren, etc .....

Da niet zeveren, da doen ze al lang niet meer, je krijgt het gewoon aangerekend via je DSR 😞


Lekker anoniem.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 10 van 12
laatste antwoord