annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn aankoop naar ander adres verzonden !!!!

ik kocht een handtas op 7 -11 die ik ook dezelfde dag online betaalde ,+nog een voorwerp van een andere verkoper ,ook tegelijkertijd betaald ;

op 10-11 ontving ik het eerste voorwerp .

een week later kontakteer ik de verkoper van het handtasje ,waarom ik nog niets ontvangen heb :ik kreeg als antwoord ,ben 1 week met vacantie geweest en heb het maandag 15de verzonden . dus ik tot vorige maandag gewacht om opnieuw kontakt te nemen ; dat is nog nooit gebeurd ,was het antwoord
gisteren open ik een geschil ,en dan kreeg ik antwoord ;ik zal het uitzoeken.Ik vraag of ze het wel naar het juiste adres heeft verzonden ,en geef haar mijn adres ,wat ik dus niet hoef te doen ,want ebay heeft mijn korrekt adres

vandaag krijg ik als antwoord dat ze het naar een adres in Knokke  heeft gezonden ,en dat zou ik doorgegeven hebben !!!ik ken totaal zelfs niemand in knokke . vandaag heb ik met veel moeite daar telefonisch kunnen kontakt mee maken ,en inderdaad had die persoon dat tasje ontvangen ,en al verder gegeven aan ....een carnavalvereniging ,maar kan dat recuperen ,hij zal het aan mijn adres verzenden !!!! Heeft er iemand zoiets al meegemaakt ,en hoe kan nu zoiets  ????  die persoon zegt dat hij zelfs de laatste jaren niets bij ebay heeft gekocht of verkocht !!!!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: mijn aankoop naar ander adres verzonden !!!!

Als het over dat witte tasje gaat ,dan zou ik kunnen begrijpen dat de verkoper zich heeft vergist.Aangezien die een hoop spullen heeft verkocht.

Aangezien de ontvanger niets op ebay heeft gekocht lijkt mij dat toch heel erg raar.

Denk nu niet dat er met adressen iets fout loopt bij ebay.

Vraag me af wie de verzendkosten gaat betalen,normaal de verkoper,maar in dit geval zou de verkoper de ontvanger niet kennen.

Gaat die mens 5,70 euro uit zijn zak betalen?

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: mijn aankoop naar ander adres verzonden !!!!

hallo Siemenpoes ,

het ging niet over dat witte tasje ,het was het rode van rubinstein ,

verkoopster heeft mij al per e-mail laten weten ,dat ze me zou terugbetalen ,ook verzendingskosten ,indien het niet gerecupereerd kon worden ,want zij gaf toe dat zij een fout had gemaakt  Ik wacht nu dus op het tasje ,of op het geld terug ,om het geschil af te sluiten ;  maar liefst zou ik het tasje hebben ,want het merk rubinstein is altijd een heel fijne kwaliteit ,een van mijn lievelingsmerken .

Bericht 3 van 3
laatste antwoord