annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen pakje vanuit duitsland

lollypop_1000
Community-lid
Hallo,

Ik heb een hoge kinderstoel besteld vanuit een winkel in duitsland. Dit is verstuurd met dhl. Volgens het trackingnummer zou dit aangeboden zijn bij mij thuis vrijdagmiddag. Maar dit klopt niet want ik was thuis en er zat ook geen briefje in mijn brievenbus. Dus heb ik maandag beginnen rondbellen. dhl belgie zegt dat taxipost dit zal leveren. Dus ik gebeld naar taxipost en daar wordt gezegd dat ze mijn pakje niet hebben. Wie heeft het dan en zou aan mijn deur geweest zijn? Het is lastig communiceren met de winkel waar ik het kocht. Iemand een idee wat ik kan doen want blijkbaar weet niemand mijn pakje zijn.

groetjes emy
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

problemen pakje vanuit duitsland

zowiedot
Community-lid
DHL België kan je het trackingnummer doorgeven van Taxipost waarmee je het kunt opsporen/volgen op de site van de Post.
zowie
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

problemen pakje vanuit duitsland

lollypop_1000
Community-lid
Toen ik maandag heb gebeld met dhl heb ik hen gevraagd of het trackingnummer dat ik heb soms verandert is bij het binnenkomen van belgie en ze zeiden dat het hetzelfde is gebleven. Met ijn trackingnummer kan ik het niet opsporen.

groetjes emy
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

problemen pakje vanuit duitsland

zowiedot
Community-lid
Dan heb je de verkeerde persoon aan de lijn gehad, bij het overhandigen van een DHL zending aan Taxipost wordt er een belgisch trackingnummer van Taxipost aangemaakt.

Neem anders eens contact met de klantendienst van de Post, en vraag hen met welk Taxipost trackingnummer je DHL trackingnummer overeenstemt.
zowie
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

problemen pakje vanuit duitsland

lollypop_1000
Community-lid
Pakje is nog altijd spoorloos. Niemand weet het zijn. Heb al verschillende telefoontjes gedaan maar wordt altijd van het ene naar het andere doorgestuurd. Ondertussen is de status op dhl duitsland verandert naar pakje ligt in regionaal afhaalpunt of zoiets.Maar niemand weet dus waar.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord