annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"delivery unsuccessful"

Ik heb vorige week maandag iets gekocht bij een verkoper uit de UK. Zij heeft deze geshipt donderdag 7 juni via International Signed for. Normaal duurt het 3 dagen om toe te komen in België dus ik keek via het tracking nummer op de Royal Mail site en die zeiden dat ze maandag hadden geprobeerd te leveren. Ik was maandag echter heel de dag thuis en ik heb niets in mijn brievenbus gekregen van een briefje om het ergens anders op te halen. Mijn plan was om naar het dichtstbijzijnde Bpostkantoor te gaan en daar eens te horen maar zijn er toevallig mensen die dit ook zijn overkomen? Het gaat om een groot bedrag dus ik zou het liefst toch zo snel mogelijk terugvinden...

Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Re: "delivery unsuccessful"

tja, t' is niet de eerste keer dat er een pakje of brief pas 3 a 4 maanden later in de bus steekt...

Laatst een brief van familie verzonden in Gent op 6 februari 2008, We hebben hem hier bijna ingekadert,  we hebben deze ontvangen op 10 maart 2012.... 4 jaar onderweg geweest...MAAR HIJ KOMT TOE!!!! da mag ook gezegd worden...

Soms kom je idd wat tegen... zo kreeg ik jaren geleden een brief uit Engeland, die brief was zeven maanden onderweg geweest en de enveloppe stond voor en achter lettelijk vol poststempels, die was zowat de hele wereld rondgeweest... jammer dat ik hem in de tijd verloren ben geraakt, dat was een unicum in de postgeschiedenis!

Bericht 11 van 11
laatste antwoord