op 26-12-2011 15:33
Beste,
de teller staat op dit moment bij mij op 8 verloren zendingen, hopelijk gaat deze de komende week niet naar boven...
wat bij jullie?
D.
op 24-02-2012 20:56
Heb nu een verloren zending van Taxipost...
Koper laat het pas na 3 weken (!) weten dat ze niets ontvangen heeft... ik heb traceernummer natuurlijk al lang niet meer, weet iemand hoe ik alsnog verzending kan traceren zonder nummer?
In 2011 was nochtans alles goed verlopen, zowel gewone als Taxipost verzendingen.
op 24-02-2012 23:21
Hoe je nog achter het traceernummer kan komen weet ik echt niet, maar misschien een tip voor in de toekomst: als ik een pakje aanduid als verkocht en verzonden vul ik in de kolom opmerkingen (vakje opmerking toevoegen) het traceernummer in.
dan kan je het item gedurende geruime de tijd bij mijn verkochte items terugvinden samen met het traceernummer.
op 25-02-2012 01:13
Heb je de koper soms een mail gezonden ,met vermelding van het traceernummer?
Anders denk ik niet dat je dat ergens kan terugvinden,vermits je blijkbaar ook het kassaticket van de post hebt weggegooid.
Misschien ,als je de juiste datum nog weet ,dat ze je op de post,als ze veel goesting hebben,nog kunnen helpen.
op 25-02-2012 08:53
Na 3 weken het traceernummer al weg ? Ik hou de strookjes met de traceercode minstens 6 maanden.
op 25-02-2012 09:08
Hoe doen jullie dat met kleine zendingen (bijvoorbeeld waarde 2euro) .
Daar neem je toch geen track & trace voor? ofwel?
Zo verstuur ik meerdere producten die in het kleinste formaat bubble envelop kunnen gewoon met postzegels. Of is er een veiligere manier?
thx
op 25-02-2012 09:58
Ja die kleine zendingen stuur ik met gewone post, als er al eens iets verloren gaat, gaat het maar om een paar euro's.
En oplichters houden zich waarschijnlijk niet bezig met objecten van geringe waarde.
op 27-02-2012 13:52
Bedankt voor de tip maar omdat ik in het verleden nooit problemen heb gehad (of koper reageert sneller) gooi ik dus na 3-tal weken de bonnetjes weg...
Ik heb weeral bijgeleerd!
op 27-02-2012 13:55
helaas ik had een groot aantal zendingen tegelijkertijd en veel tijdgebrek daarom nagelaten de nummers door te mailen...
Natuurlijk nu net de pech dat het gebeurt bij niet genoteerd nummer 😞
op 27-02-2012 15:23
@brittac,
Als je nog de juiste datum van verzending weet, de locatie van het kantoor waar je het afgaf en de gegevens van de bestemmeling, heb je nog een kans dat ze het op de post kunnen terugvinden, bel daarvoor mss eens met de klantendienst v/d post.. 022/012345
op 27-02-2012 18:25
Aan iederèèn,uw traceernummer heb je maar te vragen aan loket of bel naar brussel,staat altijd ingescand,kan niet ontsnappen,en met taxi-post-secur ,ik hou ze 2 jaar bij ! kom uit de branche hè.waarom dit niet bijhouden.