annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzending gestolen door derden

ik heb een armband gekocht van een ander ebay-lid,
de verkoper heeft het object opgestuurd in een gewone enveloppe, ik heb deze enveloppe zonder inhoud aangekregen, de enveloppe was licht gescheurd bij ontvangst, wie heeft dit ook al meegemaakt en wat was dan de oplossing?
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

klacht neerleggen bj de post ?
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

meestal komt hier niks van...tenzij ze natuurlijk vaststellen dat dit regelmatig gebeurt .Dan kunnen ze kijken waar al de pakketjes passeren en daar controleren.
In het verleden zijn er zo al postmedewerkers opgepakt en ontslagen.
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?messageID=600329954&forumID=3#600329954
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/996968/2009/09/17/Stelende-postmedewerkers-verkochten-buit-op-eBay.dhtml
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

ik heb reeds klacht neergelegd bij de post, ze gingen het onderzoeken, daar zal wel niks uit voort komen, hoewel het niet de eerste keer is dat er hier paketjes verdwijnen, ga er mijn postbode ook eens over aan spreken
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending, dus klacht indienen bij de verkoper of een geschil openen.
Heb je betaald met Paypal ? dan kan je een PP-claim indienen.

m.

m.
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

ik heb de verkoper gevraagd om onderling iets te regelen, ze heeft dit aanvankelijk geweigerd, heb het nog 2de maal voorgesteld, indien ze morgen niet geantwoord heeft, dien ik geschil in, betaling is gebeurd met overschrijving
grts
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Je hebt per overschrijving betaald,dus ebay kopersbescherming is niet van toepassing.
Het is duidelijk een particuliere verkoper,dan gelden andere regels.
De armband kost 4 euro,aangetekende verzending of taxipost zijn duurder dan het object zelf.
De verkoper kan je toch niet verwijten dat hij niet heeft verzonden,had jij willen bijbetalen voor aangetekende verzending?
Persoonlijk zou ik de koper terugbetalen,maar wel blokkeren.
Je hebt allebei schade door derden veroorzaakt,doe het bedrag in 2.
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

En zelfs bij verzekerde verzending kan van alles fout gaan.
Verzending met taxipost secur draait al een week rond op de band in Antwerpen X.Dat krijg ik althans te zien.
Wordt alle dagen gewogen en gesorteerd.Krijg nergens een zinnige uitleg.En ik heb al wat gebeld!
De post heeft 30 dagen tijd om de zaak te onderzoeken.
Dus hun scanning trekt gewoon op niets!
Ik vraag altijd een afgiftebewijs op de post,zodat ik pertinent weet dat de adressen kloppen(ze zien me niet graag komen want ik eis altijd extra bewijsmateriaal ,buiten het normale)
Heeft iemand hier ervaring mee,met pakjes die dus een week blijven ronddraaien?Staat al een week in Antwerpen X,is er nog niet buiten geweest,maar wordt zogezegd elke avond gewogen?
Bericht 10 van 11
laatste antwoord