annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beste verkoper, 

 

In verband met de recente ontwikkelingen van COVID-19 in het Verenigd Koninkrijk, willen we u graag op de hoogte brengen van de volgende maatregelen die we uitvoeren:

 

Verzending en levering

 

De logistieke routes tussen het Verenigd Koninkrijk en Europa zijn momenteel ernstig verstoord. Daarom hebben we onze geschatte leveringstijd voor aanbiedingen verlengd om rekening te houden met mogelijke vertragingen van internationale leveringen. We houden de situatie nauwlettend in de gaten en zullen wijzigingen aanbrengen als dit nodig blijkt te zijn. U kunt via onze nieuwspagina ‘Coronavirus’ in het Verkoperscentrum op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen over leveringen.

 

Verkopersbeschermingen

 

  • Uw beoordeling voor late leveringen wordt automatisch aangepast. We verwijderen automatisch de aantallen voor late leveringen en alle gerelateerde negatieve of neutrale feedback die u ontvangt voor:
  • Internationale transacties van, naar en via het VK tussen 7 december en 31 december 2020

  • De aantallen voor niet-ontvangen objecten in de servicestatistieken en alle gerelateerde negatieve en neutrale feedback worden automatisch verwijderd als u geldige trackinggegevens verstrekt voor de levering werd gescand voor:
  • Internationale transacties van, naar en via het VK tussen 7 december en 31 december 2020

  • We begrijpen dat het voor velen op dit moment erg moeilijk is en dat u wellicht onverwacht een bestelling moet annuleren vanwege dienstonderbrekingen bij sommige grenzen. We willen u geruststellen dat, als u een internationale transactie van, naar of via het VK moet annuleren, we deze verwijderen uit de beoordeling van uw verkopersprestaties.

We werken er hard aan om deze problemen en alle gerelateerde negatieve of neutrale feedback te verwerken. Houd er rekening mee dat deze informatie voor een korte periode zichtbaar kan zijn op uw account, voordat het wordt verwijderd.

 

We kunnen weliswaar individuele servicestatistieken beschermen zodat dit geen invloed heeft op uw standaardbeoordeling, maar als uw leveringsprestaties onder een acceptabel niveau zakken of als we ongewone activiteiten op accounts waarnemen, moeten we mogelijk de accountprivileges beperken om onderzoek te doen. 

 

Zoals altijd, bedankt dat u uw objecten op eBay verkoopt,

 

Het eBay-team