annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

We willen u graag een update geven over de huidige beschermingsmaatregelen voor verkopers om ervoor te zorgen dat vertragingen of onderbrekingen van de dienstverlening van postbedrijven die buiten uw macht liggen, geen invloed hebben op uw verkoperprestaties tijdens deze uitzonderlijke tijd.

 

  • Uw account wordt beschermd tegen degradatie voor de komende standaardevaluatie van uw verkoperprestaties van 20 maart tot en met 19 juni 2020.
  • Uw percentage late verzendingen en uw probleempercentage voor transacties geannuleerd door de verkoper worden automatisch aangepast. We verwijderen automatisch uw late verzendingen, problemen als gevolg van transacties geannuleerd door de verkoper en hiermee verbonden negatieve of neutrale feedback voor transacties tussen 1 maart en 31 mei 2020.
  • De niet-ontvangen objecten in uw verkoperprestaties evenals alle hiermee verbonden negatieve of neutrale feedback worden automatisch verwijderd voor transacties tussen 1 maart en 31 mei 2020. Dit gebeurt, mits u geldige trackinggegevens hebt geüpload voordat de levering wordt gescand en het volgende van toepassing is:
    • Bij transacties waarbij de verkoper en de koper zich beiden in hetzelfde land bevinden, werd het object binnen 10 dagen van de geschatte leveringstijd geleverd.
    • Bij internationale transacties werd het object binnen 30 dagen van de geschatte leveringstijd geleverd.

 

We zullen deze problemen en de daarmee verbonden negatieve en neutrale feedback zo regelmatig mogelijk verwijderen. Het kan echter maximaal een week duren voordat ze zijn verwijderd, waardoor u ze mogelijk enige tijd in uw account ziet. Uw verkoperniveau voor de evaluatie van 20 juni wordt geëvalueerd op basis van de transacties van de afgelopen 12 kalendermaanden tot en met 19 juni 2020 min de door ons verwijderde problemen. Wanneer u echter in de afgelopen 3 maanden meer dan 400 objecten hebt verkocht, wordt u geëvalueerd op basis van de afgelopen 3 maanden tot en met 19 juni 2020 min de door ons verwijderde problemen. We streven er zoals altijd naar uw kopers een optimale ervaring te bieden. Zorg dat u goede producten blijft leveren die aan de verwachtingen van uw kopers voldoen. Tegelijkertijd begrijpen we dat het momenteel kan gebeuren dat u een object niet zo snel als gebruikelijk kunt verzenden of dat u onverwachts een bestelling moet annuleren. U kunt erop vertrouwen dat u niet zult worden gestraft, omdat u buiten uw schuld om normale activiteiten niet kunt uitvoeren.