annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2de paypal rekening openen

ik heb een 2de paypal rekening geopend, maar kan die niet linken aan mijn kredietkaart. Want één PAYPAL rekening per kaart.
Deze 2de rekening bestaat maar is niet geverifieerd, kan ik zo aan kopers vragen om op deze rekening te storten en kan ik betalingen uitvoeren als er provisie is

graag jullie mening, dank u
Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

2de paypal rekening openen

huwitte
Community-lid
Dienen deze voor eBay transacties?

Betalen voor aankopen is geen probleem. Dat kan met alle soorten PayPal accounts via PayPal saldo of via creditcard. Maar PayPal betalingen ontvangen op twee PayPal accounts kan problemen geven. Als u PayPal aanbiedt op eBay dient u alle soorten PayPal betalingen te aanvaarden, ook creditcard betalingen, en voor het ontvangen van PayPal creditcard betalingen voor eBay transacties heeft men een premier (of zakelijk) account nodig. Ik weet niet hoe grondig PayPal dit controleert, maar één persoon mag niet meer dan één premier (of zakelijk) account hebben .

Maar men kan wel tot 8 verschillende eBay accounts met elk een verschillend e-mail adres aan één PayPal account koppelen, dus u hoeft geen tweede PayPal-account te openen als u meerdere eBay accounts wil gaan gebruiken met PayPal .

U kunt slechts één Privé-rekening hebben plus één Premier- of één zakelijke rekening.
U kunt meerdere e-mailadressen, creditcards en bankrekeningen aan elke rekening toevoegen, maar elke rekening moet zijn eigen e-mailadres en financiële informatie hebben.

U hoeft geen nieuwe PayPal-account te openen als u een e-mailadres wilt toevoegen of wijzigen: u kunt maximum 8 e-mailadressen aan uw PayPal-account koppelen. Ga hiervoor naar uw PayPal-account, klik op het tabblad Profiel in Mijn account en vervolgens op de link E-mail

Belangrijk: als u PayPal als betalingsoptie aanbiedt op eBay (met logo's of tekst in de objectbeschrijving), moet u alle vormen van PayPal-betalingen aanvaarden, inclusief rekeningsaldo, bankafschrijvingen en creditcards. Om een creditcardbetaling te kunnen ontvangen, moet u een Premier- of Business PayPal-rekening hebben of bereid zijn uw persoonlijke PayPal-rekening bij te werken tot een Premier- of Business-account. U mag niet aan eBay-kopers meedelen dat u enkel bepaalde vormen van PayPal-betalingen aanvaardt (zie Beleid omtrent aanvaarde betalingsmethoden).


http://pages.benl.ebay.be/help/pay/accept-paypal.html en PayPal-gebruikersovereenkomst




Bericht 2 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

Dus je kan 8 ebayaccount koppelen aan 1 paypalrekening.
Ik dacht dat er op 1 adres maar 1 ebayaccount mogelijk was
dwz dat er 8 verschillende adressen aan 1 paypal account kunnen gekoppeld worden.
Daarom geef je als verzendadres van paypal bvb hhhh aaaaa...
zodat je de koper je adres naar waar je de verzending wil kan mailen.
Je koopt dus iets met 1 account,laat het verzenden naar een adres van een ander account,maar wel gekoppeld aan dezelfde paypal rekening.
Dat werkt toch oplichting in de hand,zonder ontvangstbevestiging ,kan geen enkele verkoper effectief bewijzen dat je het pakje ontvangen hebt.Ik woon in A.,laat het verzenden naar B,en ontvang dus niets.
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

Misschien is het wartaal ,maar mijn Franse koper werkt in elk geval zo,verschillende adressen aan 1 paypal rekening.
De naam van de koper is verschillend van de persoon naar waar ik moest verzenden,200 km,van mijn koper verwijdert.
Iemand met financiele problemen kan dus gratis aan kadootjes komen
Bericht 4 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

huwitte
Community-lid
Ik dacht dat er op 1 adres maar 1 ebayaccount mogelijk was

Nee, nee. Op hetzelfde woonadres zijn meerdere eBay accounts mogelijk. Op dezelfde of verschillende naam, maar wel met verschillende e-mailadressen.

Een PayPal adres heeft een primair adres, en daar kan men andere adressen aan toevoegen (dacht nog 9) in hetzelfde land, bijvoorbeeld werkadres, studentenadres, vrienden, familie, enz. Als het primair adres bevestigd is zijn deze andere allemaal bevestigd. Als de koper iets betaalt kan hij één van die adressen selecteren als verzendadres voor die bestelling en dit verschijnt dan op de pagina met de transactiedetails die de verkoper te zien krijgt. De verkoper is gedekt door verkopersbescherming als hij naar dat aangeduid adres verstuurt en de andere voorwaarden voor verkopersbescherming vervuld zijn. Op die manier kan de koper reglementair iets laten versturen naar iemand anders.



Bericht 5 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

joaquin-antique
Community-lid
Een PayPal adres heeft een primair adres, en daar kan men andere adressen aan toevoegen (dacht nog 9) in hetzelfde land,

Die andere adressen hoeven helemaal niet in hetzelfde land te zijn. Ik heb adressen in Nederland en Amerika toegevoegd aan mijn primaire adres.
1. Als ik iets koop bij een Amerikaan die uitsluitend binnen Amerika wil versturen klik ik dus dat Amerikaanse adres van een vriend aan om naar te versturen.

2. Als ik iets koop bij een Amerikaan die wel internationaal verstuurt dan klik ik het Nederlandse adres aan om die rigide Belgische douane toestanden te omzeilen.

3. Verder heb ik van allerlei adressen toegevoegd van familieleden in 3 verschillende landen. Als ik een cadeau voor zo'n familielid koop of in opdracht van een familielid (zelf geen eBayer) iets op eBay koop klik ik dat betreffende adres aan om rechtstreeks naar die persoon te versturen.

De mogelijkheden zijn onbeperkt. :-)





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 6 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

huwitte
Community-lid
Die andere adressen hoeven helemaal niet in hetzelfde land te zijn.

Hoe doet u dit dan??:| Als ik in mijn Belgisch PayPal account, onder profiel, adressen toevoeg kan ik het land zelf niet toevoegen, dat wordt automatisch door PayPal gedaan, en dat is België in mijn geval. Dus onderaan elk adres wordt België bijgezet.

Dus bijvoorbeeld een PayPal Duitsland account die probeert een cadeau adres in UK toe te voegen krijgt:
Mrs X Sample
111 Sample Way
Sample Town
D - PP11 1PP Cornwall UK
Germany

Dan moet men de verkoper vragen die “Germany” weg te laten op zijn adreslabel.

Dit is ook wat PayPal mensen zeggen: you cannot add an address outside of the country the account is located in. This is a policy set by PayPal:-x



Bericht 7 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

joaquin-antique
Community-lid
Ik tik gewoon zelf achter de plaatsnaam de naam van het land en stuur de verkoper een email met "ATTENTIE" het juiste adres en schrijf dat ook nog eens bij "opmerkingen" bij PayPal.
Is nog nooit fout gegaan.

Voorbeeld:
A xxx K xxxxxx
W xxxxxxx 39
43xx ZH Zxxxxx , Netherlands/Holland xxx
België





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

huwitte
Community-lid
Ha zo. Dat is dan een oplossing die werkt in de praktijk .

Het voordeel van een account te hebben op PayPal België is dat er alleen “België” onder het ingevulde adres gezet wordt. Bij PayPal Duitsland komt er buiten het land dat toegevoegd wordt ook nog eens een “D – “ voor het postnummer.



Bericht 9 van 10
laatste antwoord

2de paypal rekening openen

joaquin-antique
Community-lid
Weet je wat ik zojuist meemaak?
Ik kijk naar mijn adressenlijst bij PayPal en daar staat op mijn Belgische PayPal account mijn Nederlandse adres zonder België eronder.
Ik klik op bewerken om te zien hoe dat dan zit en plotsklaps, zonder dat ik wat heb gedaan, staat er nu dus België onder. :^O

En bij mijn Nederlandse PayPal account met mijn Belgische adres, zonder Nederland eronder gebeurde hetzelfde.

Het zal er wel mee te maken hebben dat toen ik die accounts opende (dat was op de dag dat PayPal beschikbaar werd voor Europa) dat nog niet speelde.

Jammer.... Ik had er beter afgebleven. :^O





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 10 van 10
laatste antwoord