annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aanvaarden van Paypal

Als kopers hun aankoop met paypal betalen wordt het aangetekend verzonden, wegens de verkoper onvriendelijke mentaliteit van paypal.  Nu heb ik een koper weeral iemand uit zuid-Frankrijk daar mee heb je de meeste problemen. die beweerd niets ontvangen te hebben, dus bij de post vervolg van de zending opvragen met de tracking nr wat blijkt de koper heeft het ontvangen en afgetekend voor ontvangst, deze bewijzen doorgestuurd naar paypal. Wat denk je ze stellen de koper in gelijk en betalen hem terug en nemen het geld van mijn rekening.  Dit kan zo maar !!!  Ik lever het bewijs aangetekend te hebben verzonden, ik haal bij de post het bewijs dat het pak is afgeleverd en toch betalen ze deze persoon terug.  Dit kan niet meer, we kunnen enkel noch stoppen paypal te aanvaarden.  Hun politiek klopt niet, en moedigt enkel oplichting aan, ik voel me dan ook opgelicht en bestolen door paypal.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Aanvaarden van Paypal

ik kan je enkel aanraden om contact op te nemen met de helpdesk van paypal en met de nodige bewijzen een deftige mail te zenden om hun fout recht te zetten. Ik moet dit ook steeds doen wanneer er iets misgaat naar het buitenland.


Helaas.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord