annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

euronotesdotbe
Community-lid
Beste

Voor twee van de meest gestelde vragen die ik krijg, heb ik hieronder de oplossing. Gelieve eerst die oplossing even door te nemen alvorens uw vraag te stellen.

1) Hoe verifieer ik mijn Paypalaccount, en koppel ik mijn Paypalaccount aan mijn eBay-account?

Ik heb hiervoor een stappenplan samengesteld, met bijhorende screenshots. Dit stappenplan kunt u hier terugvinden.
Bijkomende informatie kunt u ook terugvinden op
de eBay helppagina's



2) Wat moet ik doen als ik mijn object niet ontvangen heb? Ik geniet van de kopersbescherming van Paypal.

Alle te volgen stappen, en de regeling voor kopersbescherming, kunt u terugvinden
op deze eBay helppagina



Als u na het doorlopen van deze antwoorden nog vragen zou hebben omtrent deze of andere Paypal-onderwerpen, mag u mij natuurlijk altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten
Mathieu


Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

sportcenteronline
Community-lid
Voor de 2de vraag, laat de verkoper maar in de steek en besteel hem dan maar 4x!!!!!!!!
Bericht 2 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

boekenfreack
Community-lid
zo is het sportlineronline, laat ons maar de dupe zijn van het paypal beleid en alle boelsit
Bericht 3 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

cardin_joe
Community-lid
heb 3 dagen geleden een vraag gesteld op forum ivm internationale overschrijving ,deze staat er nog niet op? is die door jullie geweigerd of zo????????
Bericht 4 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

huwitte
Community-lid
@cardin_joe
zie
http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600009120&tstart=0&mod=1230714967225



Bericht 5 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

nesse0503
Community-lid
HALLO
IK HEB EEN VRAAGJE IK HEB OP EEN ANDERE SITE EEN AUTO GEZIEN DIE IK WIL KOPEN IK HEB DUS EEN BOD GEDAAN EN DE VERKOPER ZEI DAT HET GOED WAS MAAR DE EIGENAAR EN DE AUTO STAAN IN HET BUITENLAND EN HIJ ACCEPTEERD ENKEL EBAY DERDE TRANSACTIE BEMIDDELAAR HIJ ZEGT DAT IK MIJN NAAM ADRES EMAIL EN TELEFOON NUMMER DAT HIJ DAT MOET DOORGEVEN AAN EBAY EN DE AUTO ZOU VIA SCHEEPVAART NAAR MIJ GEBRACHT WORDEN GRATIS EN IK ZOU 5 A 10 DAGEN INSPECTIE PERIODE HEBBEN EN ALS DE AUTO MIJ TOCH NIET AANSTAAT ZOU IK BINNEN DE 48 U MIJN GELD TERUG KRIJGEN IS DAT TE VERTROUWEN ?
Bericht 6 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

joaquin-antique
Community-lid


Nee, natuurlijk niet!





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

lieke2009
Community-lid
ik vin die pay pal echt ni kunnen ik heb geen visa ofzo en ga da echt ni aanschaffen voor ebay heb vroeger veel verkocht en gekocht hier nooit geen problemen mee gehad buiten dat mijn vorig acc gehackt was dat nog steeds niet opgelost is !!! de oude ebay was VEEL BETER !!
Bericht 8 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

Een maat van mij is op ongeveer dezelfde manier veel geld kwijtgraakt toen hij een (niet-bestaande) moto kocht in het Verenigd Koninkrijk. Dat heet "Nigeriaanse oplichting".
Bericht 9 van 26
laatste antwoord

FAQ: GELIEVE DIT TE LEZEN ALVORENS UW VRAAG TE STELLEN

frankchiangmai
Community-lid
Mijn rekening werd plots gelimiteerd door paypal. Er zou een poging geweest zijn tot frauduleus gebruik. Goed kan gebeuren - ik heb 48 uur geleden aan alle voorwaarden voldaan (factuur met adres opgestuurd, paswoord gewijzigd, gebruikersvragen gewijzigd). Een dag later krijg ik het bericht dat ik nogmaals mijn paswoord en gebruikersvragen moet wijzigen. Opnieuw onmiddellijk aan voldaan. Nog es een dag later geen enkele reactie. Als professioneel gebruiker die nu verplicht wordt om paypal te aanvaarden bij elke transactie - ook degene die vroeger gratis en probleemloos geregeld werden met een simpele overschrijving binnen Belgie - kan ik dat moeilijk een professioneel beheer noemen...Vierkante communicatie, arbitraire handelingen zonder duidelijkheid over het gevolg dat gegeven wordt aan de eisen die gesteld worden.... telefonisch contact kost natuurlijk nog es extra. Voor mij is de maat bijna vol en overweeg ik een lezersbrief naar Test-Aankoop met de vraag hun handelsprakijken door te lichten en te toetsen aan de belgische wetgeving.
Bericht 10 van 26
laatste antwoord