annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

euronotesdotbe
Community-lid
Hoi Velen onter ons maken soms fouden degen T of D in een woort of zin. Hed is nied aldijt eenvoutig om zonder fouden de schrijven, ietereen maakd weleens een foudje. Taarom tid traatje: Hed traatje waar T en D omgewisselt worten! Laden we ons uidleven, je zal zien, 'd is nied gemakkelijk!!!
Bericht 1 van 505
laatste antwoord
504 ANTWOORDEN 504

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

odette6477
Community-lid
..Ha, tàààààrom gaad hed tus morgenochdent regenen ..voor de verantering .....:-(;-)
Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com
Bericht 381 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

motsbots
Community-lid
Regenen?wad is tad?Tad heb ik tid jaar nog nied gezien.;-):-xGoetemorgen drouwens. Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 382 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

marieanne20050_0
Community-lid
Goetemorgen allemaal, In het dialect zou hed goetemorgent zijn , met een t erachter. Hed regend hier keihart, ik wou naar te posd, maar tad zal voor lader zijn. Te posd is hier aldijt open van 's morgents dod 's avonts om vijv uur, alle tagen, tad is wel hantig hé. Hed zal doch zeker nied dot vijf uur blijven truppen tacht ik, anders moed ik een regenvesd aan en tad heb ik nied. En een audo ook nied. Alleen een fieds. Tan zal hed de voed zijn, med te kapodde paraplu, da's ambedand! Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 383 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

saffy@ebay.com
Community-lid
Goetemittag ieteleen! Saffy heevt maal één wens vool teze week: als hed maar nied legent zadertag!!! Tuimen maar! Frientelijke groeden, Saffy
Bericht 384 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

marieanne20050_0
Community-lid
Naar te posd geweesd, en bente volk voor mij, en maar één loked open, en er zijn er trie. Soms zijn er dwee open maar nooid trie, waarvoor tient tie terte tan? En hed regente tat hed good ook nog! Dum vita est, spes est
Dum vita est, spes est
Bericht 385 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

321vendu
Community-lid
Riefe Zavvi, hed lechend sadertach, hep ik ned gehoolt, heeer hald en heeeer vlesereik tontelworkelagdich :s(, forgenz vlank te bosele woltd hed pokkeweel, heraaz
Bericht 386 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

omaboubou
Community-lid
:_| zou het mogelijk zijn om een vertaaldraad voor die draad aan te vragen aub??? ;-)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 387 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

joaquin-antique
Community-lid
Lieve Saffy, het regent zaterdag, heb ik net gehoord, heeeeel hard en heeeeel vreselijk donderwolkachtig, volgens frank de B??? wordt het pokkeweer, helaas De vertaling in ruil voor oma's Franse vertalingen. :-x

Where no counsel is, the people fall: but in the multitude of counselors there is safety. Proverbs xi. 14.



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 388 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

omaboubou
Community-lid
:O:-D:-x

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 389 van 505
laatste antwoord

Hed traatje waar T en D nied hedzelfte zijn

motsbots
Community-lid
Goete morgen ietereen.:-x Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 390 van 505
laatste antwoord