op 19-06-2014 18:42
Ik probeer alles om eBay te bereiken. Niets lukt. U doet alles om het onmogelijk te maken om eBay support te bereiken! Zielig!
Welk probleem stel ik vast? Ik probeer een zoekopdracht in te geven. eBay antwoordt dat ik teveel zoekopdrachten heb en er een aantal moet deleten. Maar ik heb er geen! Het eBay-programma faalt en dat is niet de eerste keer dat ik dat vaststel.
Wanneer gaan jullie daar eens iets aan doen? En wanneer gaan jullie er opnieuw voor zorgen om bereikbaar te zijn???
op 19-06-2014 21:23
Wie is jullie, eBay neem ik aan, die vindt u hier niet, dit is een ingehuurd blog.
op 22-06-2014 02:17
Simpel. Ebay heeft tegen de schenen van zoveel kopers/verkopers geschopt dat die overstelpt worden met boze telefoons/boze mailberichten. De keren dat ik zelf belde kreeg ik steeds dezelfde personen aan de lijn. Zonder twijfel kunnen die de vele oproepen niet meer bolwerken. En dan wordt het een oplossing op zijn Ebays: gewoon niet meer opnemen. Dat "lawaai" dooft zo wel.
Als we zelf lang genoeg zwijgen dat onze database gehackt is en dat er 10.000'en persoonsgegevens ontfrutselt werden dan is deze hack nooit gebeurd.
op 24-06-2014 22:58
besparing is een oorzak,mensen onslagen zorgt voor meer vinst,en spreken tegen de muur is goedkoper..lol
op 27-06-2014 20:52
op 04-07-2014 17:10
'Het systeem werkt wel degelijk???'
Dat is wel helemaal niet wat ik ervaar!!!
Ik kreeg een vraag om mee te delen wat het probleem was. (Dat doen ze wel.) Ik antwoord in detail. En...? Nog niets. (Waar dienen dan dat soort 'evaluatiemails voor?')
Ik wil een zoekopdracht opslaan en het systeem geeft aan dat ik teveel zoekopdrachten heb, maar dat is helemaal niet waar. Ik heb nl. geen enkele zoekopdracht acief. Dus, het systeem werkt helemaal niet!
Ik vind het ergst van al dat de supportdienst niet meer bereikbaar is. Ik kan geen mail sturen met een printscreen van wat ik zie. U hebt getelefoneerd? Ik zie helemaal niet waar ik zou kunnen telefoneren en, nogmaals, ik wil niet telefoneren, ik wil een mail sturen met printscreens die wel degelijk mijn standpunt bewijzen!
Dat is echt ongehoord voor een firma met wereldfaam.
op 10-07-2014 11:44
Ik bel niet meer, ik mail niet meer, ik zet nog amper iets online.
ik ben de winnaar, ebay heeft met mij erbij al veel verkopers verloren.
die diepvriezer 2 dagen terug stond op kapaza, lekker gratis, is verkocht en opgehaald, die vaas van 750 euro op 2dehands, 't was een heel goeie vaas, verkocht en opgehaald, 0% commissie in de sjakoch.
voila.
,-)
op 22-08-2014 12:12
lol goe gedaan