annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

an5476
Community-lid
Ik zou een betaling willen doen in de VS, maar de vorige keer waren de bankkosten zeer hoog. Nu krijg ik de mogelijkheid via postwissel of kascheque? Postwissel is dat dan via Western Union, zouden daar veel kosten op zijn en is dat betrouwbaar, ik weet niet wat dat is of hoe dat werk? Iemand ervaring mee.
Bericht 1 van 43
laatste antwoord
42 ANTWOORDEN 42

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

joaquin-antique
Community-lid
Je kan kiezen voor een Internationale Postwissel of voor een Western Union Money Transfer. Allebei gaan via het Postkantoor en zijn zeer betrouwbare betalings mogelijkheden MITS de verkoper betrouwbaar is.
Er zijn bovendien ook extra kosten aan verbonden.
Als je betaalt met een Internationale Postwissel heb je nog steeds recht op eBay's kopersbescherming.
Als je betaalt met een WUMT dan vervalt je recht op eBay's kopersbescherming.
I don't need sleep. I POWER nap.



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

gmtrain
Community-lid
Prijzen Western Union Money Traansfer vanuit Belgie:


Bericht 3 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

an5476
Community-lid
Ja, nu wou ik via Western union betalen en krijg ik dit bericht!?
Hello,

I forgot, we do take Western Union payments but only if it is done through BidPay. We do not take transfers that we have to pick up however. If you can pay us through BidPay we can take that payment as well. Thank you.
Money order or cashier’s check

Dus kan ik niet via een postwissel betalen? Maar met bidpay ofzoiets...
Bericht 4 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

joaquin-antique
Community-lid
Voor BidPay heb je een creditcard nodig en ik weet niet zeker of die nog betalingen aannemen want die stoppen ermee.
Dan blijft er niet veel meer over want voor een Internationale Money Order moeten ze toch ook een pick up doen.
I don't need sleep. I POWER nap.



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

shakey396
Community-lid
ik heb op 27 maart een betaling uitgevoerd met een postwissel naar engeland, op 5 april bevestigd de verkoper dat hij die heeft ontvangen, op 11 april beweerd hij dan weer van niet en opent een geschil wegens niet betaling van object.waarop ik prompt een geschil wegens niet ontvangen object indien, daarop antwoord hij met de vraag of ik soms een bewijs van verzending wil zien?????????. ik antwoord dus dat ik dat wil zien, waarop hij weer antwoord dat hij de betaling niet heeft ontvangen. ik dus de post gecontacteerd daar vertellen ze me dat het onmogelijk is dat hij na een maand de betaling nog niet ontvangen heeft.dit deel ik hem dus mee daarop opent hij een aantekening wegens niet betaald object. ik heb nu alle e-mails en bewijs van betaling opgestuurd naar eBay international eens zien wat er nu gebeurt. ik weet wel dat ik dus niet meer met een internationale postwissel zal betalen.
Bericht 6 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

rabamba
Community-lid
Ik zit ook met een probleem, heb een tijd geleden al een betaling verstuurd die nooit is aangekomen. Het postwisselsysteem is blijkbaar niet onfeilbaar. Ben naar de Post gegaan en om info geweest. Ze konden de betaling niet eens meer natrekken. De loketbediende heeft toen naar BXL gebeld, ze gingen een dossier openen en mij bellen. Nooit iets meer van gehoord maar na twee weken zat een assignatie in de bus voor het bedrag. Toch 10 Euro kosten gemaakt daarmee. Probleem is dat de verkoper geen andere betalingsmogelijkheden accepteert. Als deze postwissel weer niet toekomt is dat 20 Euro kosten voor niets. De loketbediendes van De Post zijn amper vertrouwd met postwissels. Als ik jou was zou ik toch eens vragen dat ze naar de juiste dienst bellen, je weet maar nooit.
Bericht 7 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

shakey396
Community-lid
ik heb dan weer meer geluk gehad vandaag de bevestiging van de post gekregen dat betaling wel degelijk toegekomen en uitbetaald werd, met fax van engels postkantoor ter bewijs.
Bericht 8 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

rabamba
Community-lid
ik ook! beter laat dan nooit!
Bericht 9 van 43
laatste antwoord

Betaling via postwissel, kascheque, Western union..

monilovekaarten
Community-lid
ik zit met hetzelfde probleemwestern union ontvangen vals geen dekking graag antwoordmonilovekaarten hello ik heb iets verkochtin coutonou kant van lagos checque ontvangen naar de bank geweest en betaald maar daarna bleek de checque vals te zijn western unionnooit mijn geld gezien groetjes
hello ik heb iets verkochtin coutonou kant van lagos checque ontvangen naar de bank geweest en betaald maar daarna bleek de checque vals te zijn western unionnooit mijn geld gezien groetjes
Bericht 10 van 43
laatste antwoord