annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oppassen voor Auction Sniper (www.auctionsniper.com)

joupro
Community-lid

Beste allemaal,

Zoals vele actieve e-Bayers die regelmatig kopen en verkopen blijf ik niet zelden op mijn honger zitten als je in de laatste ogenblikken van een veiling door een biedrobot toch nog overboden wordt.

Het adagio indachtig " If you cant beat them, join them" ben ik ingegaan op een pop up-advertentie van Auction Sniper die via Auctiva (een dochteronderneming van eBay) op mijn scherm kwam. Mits het opgeven van eBay-account én PASWOORD zou ik zogezegd drie maal kosteloos van het Sniper Systeem gebruik kunnen maken. 

Auction Sniper geeft immers aan dat ze je paswoord nodig hebben om je te kunnen inschrijven (ook als je rechtstreeks via hun website inlogt). Zo wekken ze de schijn op dat ze nauw met eBay samenwerken, maar dat is natuurlijk NIET het geval. Als je de hele kleine lettertjes leest op het einde van hun website-startpagina dan weet je dat ook zwart op wit.

In al mijn naïeviteit heb ik braafjes mijn gegevens doorgegeven, maar zonder resultaat. Er volgt geen nieuw scherm met bevestiging of doorklikmogelijkheid: dus niks geen drie "gratis" kansen om te bieden via hun systeem. 

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Auction Sniper gewoon op die manier eBay-accounts & paswoorden "sprokkelt" om er op een af andere manier (mis)bruik van te maken.

Bij Customer Support van eBay (België-Nederland) had de medewerker eerst nog niet eens van Auctiva gehoord (?!) maar uiteindelijk is toegezegd de zaak te onderzoeken en me bericht te laten. Ik ben ten zeerste benieuwd, ook en vooral naar jullie reacties of andere ervaringen met Auction Sniper en eventueel andere biedrobots.

Bedankt bij voorbaat,

Marc -Joupro
       

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Re: Oppassen voor Auction Sniper (www.auctionsniper.com)

Ik gebruik auctionsniper al jarenlang en heb enkel positieve ervaringen. Ik denk je bij een probleem beter auctionsniper zelf contacteert ipv eBay.



m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Re: Oppassen voor Auction Sniper (www.auctionsniper.com)

Ik moet Mikmak bijtreden :  ik gebruik al jaren auctionsniper en heb nooit enige negatieve ervaring gehad of van een negatieve ervaring van andere ebayers gehoord, behalve dan uit onwetendheid of gebrek aan ervaring (en dit is ABSOLUUT NIET bedoeld als een vingerwijzing ).

Wat betreft het doorgeven van je naam en wachtwoord:

gezien het hier gaat om een volledig van ebay losstaande organisatie, kan auctionsniper moeilijk in jouw plaats bieden zonder deze gegevens; anders zou iedereen in jouw plaats kunnen bieden ...

Wat betreft de gratis snipes :

die krijg je wel degelijk :  als je wil snipen komt er een extra kadertje met de tekst :  je hebt nog drie (twee, éen) gratis snipes.

Wanneer je geen recht meer hebt op gratis snipes, moet je eerst centjes bijstorten via Paypal of een creditcard, anders kan je gewoon geen snipe meer instellen.

Succes !




Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Re: Oppassen voor Auction Sniper (www.auctionsniper.com)

quasi9522
Community-lid

Gewoon manueel snipen ,véél plezanter.

Indien je wil snipen : best in de laatste 5 minuten (tegen verkopers die op eigen veiligen bieden en funbieders)...

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Re: Oppassen voor Auction Sniper (www.auctionsniper.com)

speedsterboy1
Community-lid

Ik gebruikte vroeger ook auction sniper, nooit probleem mee gehad.


Maar inderdaad, zoals quasi al schrijft gaat er niets boven zelf snipen, veel leuker.


Alleen, dat snipen binnen de 5 minuten is bij mij wel snipen binnen de laatste 5 seconden.

Photobucket

Bericht 5 van 5
laatste antwoord