annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

Paypal neemt altijd het geld van de verkoper,

Wist u bij een verdwijning of het niet aankomen van een pakje dat paypal gewoon het geld van de rekening van de verkoper neemt .

Zelfs als de koper kiest voor een gewone verzending in plaats van een aangetekende zending .
En de verkoper het verzenden kan bewijzen.

Je krijgt er nog een negatieve feedback boven op.

Dus laat NOOIT Geld op u paypal rekening staan .
laat dit ook aan u vrienden weten.
Paypal verzekering is NEP
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

joaquin-antique
Community-lid
je kan toch ook via IBAN en BIC vanuit USA storten en betalen?

Geen idee. Ik zou het mijn kopers nooit vragen want dan verwacht ik een ellenlange discussie omdat ze niet weten waarover ik praat en wie weet denken ze dan met een oplichter van doen te hebben. 🙂

Ik heb hier wat gevonden dat het bovendien niet kan met Amerikaanse banken.

Internationally, IBAN will be progressively introduced in many OECD countries to permit faster straight through processing (STP) of cross border payments
with the exception of the United States of America (their domestic interbank payment system doesn’t meet international banking standards).

IBAN is not available in Asia, Canada, Japan, Australia, or New Zealand.





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 11 van 16
laatste antwoord

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

:^O haha, die amerikanen toch. maar ik was overtuigd dat ik tussen mijn +/-150 transacties met de US wel eens zo een banc-transfert heb ontvangen & verricht. dan toch niet met IBAN/BIC codes maar wel een banc/banc money transfert. Ooit 3 jaar in Australie geweest en daar regelmatig geld van/naar Belgie overgemaakt en dat liep redelijk vlot (gelijkaardige als een IBAN code). dank voor je opzoekwerk! groet! 🙂
Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

joaquin-antique
Community-lid
Ja, je kan wel gewone bankoverschrijvingen doen van en naar Amerika en van en naar alle andere landen maar volgens mij is dat ingewikkeld, duurt het lang en zijn er ook tamelijk hoge kosten aan verbonden.
Ik heb zelfs wel eens via de bank een betaling in dollars ontvangen waarvoor de bank toen automatisch een dollar rekening heeft geopend. Heel fijn. 😞

Amerikanen zijn dat helemaal niet gewend, ook niet onder elkaar. Daar sturen ze elkaar moneyorders en checks.
Raar volkje die Amerikanen maar wel heel leuk. :-D





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 13 van 16
laatste antwoord

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

kaagstraat
Community-lid
tja..het is heus niet allemaal rozengeur en manenschijn
maar...ik ben als koper .zeer tevreden met de service van paypal.welke bank in Nederland geeft de zelfde service als paypal..??? en welke bank vergoed zelfs de aanschafkosten bij verlies of bij het zoek raken van het aangekochte item.?
terwijl men ook nog zonder kosten,tal van transacties kan doen.!!!
natuurlijk hangt ook hier een prijskaartje aan..en natuurlijk zijn er mensen die ook hier niet mee tevreden zijn..
het probleem van niet ontvangen van pakjes uit het buitenland.zit hem hoofdzakelijk in het Nederlands systeem
( ik heb hiermee zeer slechte ervaringen)
ik ben nu sinds een jaar bezig met DPD ( transportservice)
die werken in geheel Europa en ook ver daarbuiten.! zonder problemen.!!keurig op tijd ( meestal 2-3 dagen)
het scheeld mij een hoop minder problemen.en bespaar tijd voor andere dingen
ik koop veel ja zelfs zeer veel in Europa.!!
misschien een tip voor iemand die wel problemen heeft met transport.!
Cor
Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

deze thread gaat eigenlijk niet over verzendings firma's, maar omdat vorige schrijver hier op wees;
na enkele honderden pakjes uit het buitenland (EU,USA,Inda,...) EN beroepsmatig, weet ik 1 ding zeker;

DHL,FedEx zijn zeer duur en er lopen ook heel, HEEL wat dingen mis (reeds verschillende claims bij hen!) verloren pakjes, laten valen (?van 120m?) en helemaal stuk binnenin, extra aangerekende kosten, zeer moeilijke communicatie met groot moloch bedrijf,... etc!
DPD is hier wat beter in, alleen laten ze de pakjes vaak achter bij "de buren" ook al zijn dat de meest ongure types... (die buren)
groet!
Bericht 15 van 16
laatste antwoord

Pakje komt niet aan paypal neemt het van de verkopers rekening

joaquin-antique
Community-lid
bij "de buren" ook al zijn dat de meest ongure types... (die buren)

Tja, wie gaat er nou naast ongure types wonen? :^O :^O





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 16 van 16
laatste antwoord