annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten hoger dan afgesproken

start0.01euro
Community-lid

Goeiedag,



Ik zag een object op ebay met een "buy now" optie voor 110 pnds, echter staat er geen verzending voor België bij vermeld. Dus ik contacteer de verkoper en hij laat me weten dat hij het object wel zal sturen voor 2.50 pnd.



Een totale 112.50 pnds is noch te goedkoop, noch te duur voor dit object. Dus ik koop het object "buy now" en ik wacht op de factuur, en hier staat gezellig in dat ik 119 pnds moet betalen.



Ik heb de verkoper ondertussen gecontacteerd, maar als hij niet zou schikken, wat zou ik dan moeten doen? Er staat duidelijk in mijn ebay-inbox dat hij het pakket wel zou sturen voor 2.50 pnd.





MVG,

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: Verzendkosten hoger dan afgesproken

'De gefrustreerde persoon heeft me ondertussen op zijn nieuwe aanbieding neergepend als "timewaster", ik dacht altijd dat het noemen van personen op een negatieve manier niet toegelaten was op eBay (begint dit myspace en/of facebook te worden)? Ik zal hier even over moeten zoeken.'



Je kan best deze nieuwe aanbieding melden bij eBay, dit mag helemaal niet, normaal zal de aanbieding verwijderd worden. In elke aanbieding kan je een link vinden om problemen te melden.



m.
Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Re: Verzendkosten hoger dan afgesproken

start0.01euro
Community-lid

okay, ik heb de aanbieding proberen te melden wegens overtreding van:



- Haatdragend, discriminerend of racistisch taalgebruik in een objectbeschrijving.



- Ongepast taalgebruik in een objectbeschrijving.



onder de notatie van de volgende 2 punten uit het gebruikersovereenkomst:



1/ "valse, onnauwkeurige, misleidende, lasterlijke of smadelijke inhoud op eBay plaatsen of persoonlijke gegevens op eBay zetten"



2/ "handelingen uitvoeren die het feedback- of het beoordelingssysteem ondermijnen (zoals het weergeven, importeren of exporteren van feedbackgegevens buiten de sites of deze gebruiken voor doeleinden die niets te maken hebben met eBay)"





MVG,

Bericht 12 van 12
laatste antwoord