annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Volgende  tekst per email gekregen :

 

Hey,

Zoals beloofd stuur ik U wat informatie over onze gratis Ebay-applicatie die U met Itembase in verbinding brengt:

Het duurt slecht een minuut om onze applicatie te activeren, het is volledig gratis, en legt links binnen onze Ebay-community naar Uw Ebay-shop, waardoor het aantal bezoekers van uw Ebay-shop stijgt. Neem gerust een kijkje op de volgende sites voor wat meer uitleg: http://www.solutions.ebay.com of http://itembase.ebay.com. U kunt op deze sites ook zien dat deze applicatie door Ebay wordt ondersteund met een rating van 5/5!

Onze Ebay-applicatie helpt Ebay shops om contact te leggen met onze online shopping community, die onze digitale database aanwendt om hun Ebay-aankopen en alle aanverwante informatie en documenten op 1 plaats overzichtelijk te bewaren, en om hun aankopen te delen en te bespreken binnen onze community.
Een aankoop in uw shop kan dus eenvoudig gedeeld worden binnen onze gemeenschap van - vandaag - 350.000 shoppers! Zo wordt uw product beter zichtbaar. Het is dus een vorm van gratis publiciteit door de shoppers zelf. Momenteel zijn al meer dan 8000 shops verbonden met ons netwerk, en er komen er elke dag een pak bij.

Als een Itembase-gebruiker een product koopt in een shop die met ons netwerk verbonden is, wordt die aankoop automatisch op hun profiel ingeladen. Dit zorgt voor een link naar Uw shop, zichtbaar voor alle leden van het netwerk van die koper. Dit heeft alleen maar voordelen voor U:

- De permanente link naar Uw shop kan herhaaldelijke verkoop genereren;
- Het gemeenschapsaspect zorgt ervoor dat vrienden en familie de link kunnen zien;
- Het komt vaak voor dat Uw link ook via Facebook en andere sociale netwerken wordt gedeeld, wat zorgt voor nog meer publiciteit;
- Uw klanten ontvangen een email die hen vraagt om hun aankoop op te slaan, wat zorgt voor een permanente link naar van Uw Ebay-shop naar onze community. Elke link vergroot de kans dat Uw shop beter zichtbaar wordt.

Indien U nog meer vragen heeft kunt U ons altijd contacteren!

Met vriendelijke groet,

Ward

 

Zoals beloofd  : Ik heb niks gevraagd !

 

WAT VOOR SLIMMERIK IS DIT ?

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Zelfde hier.

Na wat research lijkt het mij toch wel iets met goede bedoelingen, maar dat het gratis is maakt een mens achterdochtig.

Al op vele fora zitten kijken, .com / .co.uk / .de met telkens dezelfde reacties.

 

Maar ik kan gewoon geen enkele ebay verkoper vinden die er al mee samenwerkt.

 

Als je dan ziet dat die firma via funding toch een paar miljoen ophaalt om verder te bouwen, moet het toch wel iets zijn met goede bedoelingen en een toekomst gericht plan?

 

 

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Ze hebben mij de afgelopen dagen al zes keren gebeld. Ze hebben blijkbaar niet door dat ik er niet van moet weten.

 

Ze mailen ongevraagd kopers voor het openen van een account bij hen om hun gekochtte producten te verzamelen online. IK ben daar zelf niet voor, en kan aannemen dat vele kopers dat ook niet graag hebben. Ze zouden ook meerdere mails sturen als kopers niet reageren op hun verzoek om hun aankoop aan te melden bij hen. 

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Ik heb ook iemand aan de lijn gehad, in mijn eigen dialect, heeft het uitgelegd en ik heb de app in functie gesteld.

 

Kan je doen via ebay,  dus,  'k zie niet in wat ik verkeerd doe.

 

Als iemand van meer weet, mij graag laten weten aub.

 

Tenzij er een oplichtersbende bezig is ....  ik hoor het wel.

 

 

Johan

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Vandaag iemand voor ongeveer hetzelfde uit italie aan de lijn gehad ik was niet thuis,dus wat er juist gezegd is weet ik niet goed.

Mijn echtgenote heeft hem afgewimpeld.

Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

In vervlogen tijden hadden we hier nog eens een moderator!

 

Maar tegenwoordig hebben we het allemaal denk ik, wel een beetje gehad met dit forum.

 

Die app is me tot nu toe niet helemaal duidelijk, ik heb het geactiveerd maar weet niet hoe het precies werkt.

 

 

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Vandaag weer een tel uit Italie man met nederlands accent ?
Een nieuwe truc voor fraude ?
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Ondertussen kreeg ik ook een telefoontje vorige week en vandaag opnieuw.

Ik zie eigenlijk niet goed wat voor zaak dit juist is... je kopers worden blijkbaar door hen gecontacteerd...

Wat ze dan van plan zijn om te doen achteraf, dat vraag ik me eerder af...

Misschien moet ik eerst eens bij brokantiek kopen om dan te zien wat er effectief gebeurt???

 

Wat me opviel... het was inderdaad een belg die belt met een 0039-nummer maar bij navraag van waaruit hij belt, zegt hij dat het misschien verwarrend is maar dat hij met een italiaans nummer belt en zelf in Berlijn zit...

Alleen dit al doet mij een beetje huiveren...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

Vreemde toestanden allemaal.

Vandaag door ene Ward gecontacteerd geweest,

bericht op m'n voice-mail en iets later de mail.

 

Als ik links op facebook nodig heb, plug ik die wel zelf.

 

Zo'n "loose canon" huiver ik toch wel wat van...

 


reKupnet @ eBay
Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Re: Iemand die het vuur heeft uitgevonden ? als dit waar is ?

direkt wissen 🙂

Bericht 10 van 10
laatste antwoord