annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Hallo allemaal,

 

mag ik jullie even wat vragen, het duurt hoogstens enkele minuten.

 

Bied ik iets aan momenteel?

 

Indien ja, wat bied ik momenteel aan op Ebay?

 

Gewoon eerlijk opzoeken en dan antwoorden.  (neem niet klakkeloos het antwoord van iemand anders over)

 

Was het zeer makkelijk vinden of niet, of heb je niets gevonden?

 

 

 

Dank voor dit onderzoek.   Johan

 

 

Bericht 1 van 23
laatste antwoord
22 ANTWOORDEN 22

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Bedankt,   onmiddelijk een groot verschil in verkoopkansen, direct 1 volger en al 10 vieuws in het eerste uur.

 

 

Bericht 11 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)


Zopas toevallig dit mailtje gekregen !!!!!  Probleem is dat het niet werkt.  Wie heeft hier reeds ervaring mee?

 

 

Sell globally, ship locally
The Global Shipping Program has identified which of your items can now be purchased by buyers around the world at no additional cost to you. When one of your items sells through the program, you simply ship it to the Kentucky shipping center address that eBay automatically provides as the ship-to address for the sale.
Global Shipping Program gets your item to its destination
When your package arrives at the US shipping center, the Global Shipping Program will take it from there—completing customs forms, remitting import charges prepaid by your buyer, and shipping the item to the buyer.
Get ready to cash in
To make the most of global selling opportunities, take a little extra care with your listings to make them friendly to international buyers.
To see how the Global Shipping Program works, watch the video 
Don’t forget: You can always manage your shipping preferences through
My eBay.
Questions? Contact Customer Support
Bericht 12 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Ja dat wil ik ook wel weten.

Ik heb dat ook gekregen bij plaatsingen van objekten ebay.com

 

guy

Bericht 13 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Dit is enkel voor Amerikaanse verkopers, vandaar ook dat het op de .com wordt aangeboden, de Amerikaanse versie.
Bericht 14 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Ik zit reeds lang op ebay maar sinds de wijzigingen op diverse site's weet ik niet goed hoe de verzendingskosten ebay.com in te vullen.

Weet u het juiste ?

Bericht 15 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Ik geraak er ook niet wijs uit !

 

Veel te moeilijk, heb het opgegeven.

 

M'n beer ondertussen zal verkocht zijn, 13 volgers.   Dit is m'n nieuwe tactiek, m'n kosten moeten drastisch naar beneden na het zien op de grafieken dat ik 24% kosten had op m'n omzet.

 

De tactiek is ENKEL en ALLEEN nog objecten op plaatsen waarvan ik nagenoeg zeker ben dat ze zullen verkocht zijn.  Beter maar 1 tot 10 objecten die zeker verkocht worden dan er 100 opzetten die alleen maar de kosten omhoog jagen.

 

 

Johan

Bericht 16 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Heb de vraag op ebay.uk  gesteld en dit is het antwoord:

 

de vraag was:  

Re: I want UK sellers also to see my object on ebay.com!
in reply to brokantiek

If you are registered on eBay USA then you will have to pay an extra $0.50 for UK visibility.

 

They will see you if they log onto eBay USA, but many don't. eBay.com items used to be visible on eBay UK without the extra fee until about three years ago (I used to have a lot of UK sales until they changed it).

 

Also, you need to set your shipping preferences in the listing to show that you ship to UK (and other countries, if they apply) but be careful you are not opted into the Global Shipping Program unless you want your shipping handled by eBay with the extra fees being passed onto your buyer.

Bericht 17 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

 

Haha, het volgende hoofdstuk in de pure geldklopperij die ebay (geworden) is.

Bericht 18 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Inderdaad !

 

Voor mij voelt het zo aan dat Ebay meer en meer voor de grote spelers is, voor de grootketens. Zodra je Ebay opendoet trouwens krijg je niets anders dan proffesionele publiciteit te zien.

 

Ebay wil ook alles controleren, ze wil zelfs dat zij de betaling volledig ontvangen en dat ze dan "het overschot" aan de verkoper sturen.

 

Vandaar, ik had enkele jaren een winkel en zat al aan 150 items en die was dit nog aan het opbouwen, maar opeens zag ik dat m'n kosten tot 25% gingen en dit was niet meer haalbaar, want het waren nieuwe produkten waar ik maar een winstmarge van 35% op had.

 

 

Maar goed, wat doe je er aan hé, verder zoeken naar betere verkoopsomgeving.

 

Johan

Bericht 19 van 23
laatste antwoord

Re: Vraag aan de lezers van dit forum in verband met mijn aanbieding(en)

Een relatief nieuwe speler op de markt (C...... )

Ik boek daar fantastische resultaten.

Het kost ook iets en de betaling is een paar weken later,maar de resultaten zijn ernaar.

Hier heeft ebay schijnbaar de mosterd gehaald om zelf te ontvangen en de kosten in te houden

Bericht 20 van 23
laatste antwoord