annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact opnemen met de verkoper

Ik kocht onlangs een object, en de factuur komt van Ebay in plaats van via het e-mail adres van de verkoper. Als ik via een andere weg probeer contact op te nemen met de verkoper, zegt EBAY ofwel dat het formulier niet bestaat, of anders geeft het mij een FAQ over objecten verzenden / betalen. HOE kan ik de verkoper contacteren VOOR ik betaal? Waar vind ik gegevens over aan wie ik ga betalen?
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Re: Contact opnemen met de verkoper

goedendag ik probeer al enkele dagen contact te nemen met ulla popken in duitsland met (Gm24) zodat ik mijn betaling kan doen ik zou graag de totaalsom +verzendingskosten van mijn 3 artikelen hebben plus de rekenignummer hebben vriendelijke groeten


@digitalkoen  schreef:
Ik kocht onlangs een object, en de factuur komt van Ebay in plaats van via het e-mail adres van de verkoper. Als ik via een andere weg probeer contact op te nemen met de verkoper, zegt EBAY ofwel dat het formulier niet bestaat, of anders geeft het mij een FAQ over objecten verzenden / betalen. HOE kan ik de verkoper contacteren VOOR ik betaal? Waar vind ik gegevens over aan wie ik ga betalen?

@digitalkoen  schreef:
Ik kocht onlangs een object, en de factuur komt van Ebay in plaats van via het e-mail adres van de verkoper. Als ik via een andere weg probeer contact op te nemen met de verkoper, zegt EBAY ofwel dat het formulier niet bestaat, of anders geeft het mij een FAQ over objecten verzenden / betalen. HOE kan ik de verkoper contacteren VOOR ik betaal? Waar vind ik gegevens over aan wie ik ga betalen?

 

Bericht 11 van 11
laatste antwoord