annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback geven na 30 dagen

sisi_woezie
Community-lid
Hallo,
Heb vandaag feedback willen geven op 2 gekochte voorwerpen op 09/02. Kon niet binnen de 30 dagen regeren toen had ik ze nog steeds niet toegestuurd gekregen. Er staat overal vermeldt dat je tot 90 dagen na aankoop feedback kan geven. Indien ik dit wil doen voor m'n voorwerpen krijg ik het bericht dat ik geen feedback meer hoef te geven. Dit gaat niet op naam van de verkoper en niet op het nummer van artikel.
Wat doe ik mis?
Bericht 1 van 20
laatste antwoord
19 ANTWOORDEN 19

feedback geven na 30 dagen

briquetman
Community-lid
Inderdaad,chance gehad,was toch een verkoper met zéér hoge feedback,wel een paar honderd negatieve ook !!
groeten
Jos
Bericht 11 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

tonytwotones
Community-lid
om even geen nieuwe topic te moeten beginnen:
krijg ik -per ongeluk neem ik aan- een neutrale feedback van een koper die op dezelfde moment er ook 2 goede geeft, daar gaat mijn vlekkeloze feedbackscore!!!
Kan je hier iets aan doen, het is voor mij toch duidelijk dat het ene vergissing moet zijn, zie maar naar de uitleg die erbij staat!
Bericht 12 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

stamp_steve
Community-lid
Even mailen of hij via ebay dit zou willen laten veranderen?
Bericht 13 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

folieske
Community-lid
Zo heb ik er ooit ook eentje te pakken gehad. Neutraal: OK Perfecte eBayer. Toen was ik er ook niet blij om. Nu ben ik er zelfs tevereden om dat ze niet per ongeluk toen een negatieve gegeven had...
Bericht 14 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

tonytwotones
Community-lid
maar waar kan die dat dan vinden, want ik denk als ik niet op weg help dat die dan ook niets gaat doen!
bedankt!
Bericht 15 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

full.option
Community-lid

KLIK




flo
Bericht 16 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

gillet-boy
Community-lid
Je kan ook reageren op de feedback.
Schrijf er bij dat hij weldegelijk Pos. bedoelde.(Bv:zie hier onder en ook hier boven)
zie ook eens naar mijn feedback, ik heb bij de laatste neutrale feedback ook iets bij geschreven die het wat positiever maakt.
Je feedbackscore blijft wel 100%+, dus een jaartje zonder neutraal en je ziet hem niet meer staan bij je score.
Mvg, Marnix
Bericht 17 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

Onder het "overzicht" zie je "gewonnen" staan. Verander de standaardtermijn onder "periode" van "één maand"
naar "afgelopen 60 dagen" en ja kan nog altijd feedback geven!
Bericht 18 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

lanox2008
Community-lid
Ik ben er zeker van dat sisi_woezie je reactie zeer nuttig gaat vinden. 😉
Bericht 19 van 20
laatste antwoord

feedback geven na 30 dagen

joaquin-antique
Community-lid
:^O





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 20 van 20
laatste antwoord