annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gechil geopent

Hallo wegens nader onderzoek is mijn pakket vertrokken uit de vs maar nooit in belgie aangekomen,er is nu een dossier opgemaakt en ik  heb ook een geschil geopent bij paypal. Het is de eerste keer dat ik zo iets mee maakt en wat ik nu niet begrijp is hoe dat nu in zijn werk zal gaan met mijn kredietkaart? wat ik bedoel is dat volgende week het geld wordt afgehouden van mijn aankopen op mijn rekening,maar hoe gaat dat dan in zijn werk,het wordt afgetrokken van mijn rekening,en wordt het terug gestort of hoe gaat dat ? ik ben best nerveus maar langs de andere kant weet ik nu ook dat ik mijn postbus niet meer moet open doen om te zien of mijn pakje mee is want het is wel duidelijk " verloren verklaart " . wat ze kunnen bevestigen is dat het zeker het vliegtuig op is naar belgie maar nooit aangekomen in belgie,dus kunnen de mensen me dan ook aub vertellen hoe dit gaat met de terugbetalling ? mvg

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Gechil geopent

als je een klacht hebt geopend bij paypal zal na verloop van tijd je geld terugbetaald worden... bestaat er een trackingcode? Indien niet dan krijg je het geld zo wie zo terug... uindien er een trackingcode is dan zal paypal kijken waar het pakket zich bevind en aan de hand hiervan je geld terugbezorgen, of de verkoper moet je vrijwillig het geld terugbezorgen vai paypal.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Gechil geopent

ja het is met een tracking nummer en er is nu een dossier opgemaakt,belgie is nu ook aan het uitzoeken samen met de vs waar het zich bevind,maar vindt u dit geen vreemd verhaal ? vertrokken uit de vs maar nooit aangekomen in belgie,ik voel me er echt niet lekker bij...

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Gechil geopent

U bent in de gelukkige hoedanigheid van het graties kopen aangeland, dat moet toch goed voelen.

Maakt u zich niet druk, alles komt goed. Het is maar geld tenslotte.

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Gechil geopent

*** U bent in de gelukkige hoedanigheid van het graties kopen aangeland, dat moet toch goed voelen......***

 

Deze opmerking vind ik nogal cru en ten zeerste ongepast, zeg dan meteen dat de starter hier de boel probeert te bedriegen!

Een zending vanuit de VS kan idd onderweg zoek geraken, postvliegtuigen vliegen niet altijd vanuit de VS rechtstreeks naar Europa maar meestal met een paar tussenlandingen waar dan ook nog in veel gevallen "overslag" gebeurt, d.i. de lading van het ene in het andere vliegtuig of in een schip of vrachtwagen en dan kan er wel eens één en ander verwijnen!

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Gechil geopent

Ik reken er alvast niet meer op dat ik dit pakje ooit nog thuis aankrijg...grtrjs Brenda

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Gechil geopent

En dan is de goed menende verkoper de dupe en word zijn eerlijkheid in twijfel getrokken
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Gechil geopent

Hallo hier sonja hebt u geld al terug gekregen ik ben al tijdje bij paypal hebt u via telefoon contact opgenomen mij helpen ze altijd en hebt u alles goed nagekeken en de feedback bij paypal hebt u twee nummers trackingnummer en nummer die er bijstaat laat iets weten dank u sonja.
Bericht 8 van 8
laatste antwoord