annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

frauduleuze verkopers aangeven

Hallo,

 

 

ik heb een aantal maanden geleden een handtas aangekocht van een super seller op ebay met zeer goede feedback.

Gaat om een louis vuitton handtas die is tegen gehouden bij de douane en na een controle van een expert van louis vuitton zelf vals bleek te zijn en is vernietigd.

Ik heb een boete van 250 euro moeten betalen.

De verkoper had beloofd dat het om een authentieke handtas ging en de foto's waren ook van een authentiek exemplaar.

Toen ik verder ging kijken in de vekoper zijn geschiedenis heb ik nog een aantal van dezelfde klachten gevonden.

Tegen dat ik te horen kreeg dat de handtas namaak was was de tijd al om om een geschil te openen.

Ik had de verkoper al op de hoogte gebracht, deze negeerde mij eerst totdat ik dreigde klacht in te dienen.

Inneens kon hij wel antwoorden en bleef hij beweren dat het om een echt exemplaar ging.

Ik snap niet dat deze verkoper nog mag handelen op ebay.

En al zeker niet dat hij hoog wordt aangeschreven.

Kan er aan zulke praktijken niets gedaan worden?

 

mvg

natasja

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

frauduleuze verkopers aangeven

Waar heb je die tas aangekocht?

Ging dat over een nieuwe tas of tweedehands?

Een zending vanuit de VS is na max. 3 weken in Brussel

Je had toen beter een geschil geopend bij PayPal,had je tenminste je aankoopbedrag terug.

 

De prijs deed die ook vermoeden de tas echt was.?Want in dat geval moet ge die boete niet betalen.

LV heeft geen outlets ,dus een nieuwe tas kan je niet veel goedkoper krijgen dan bij LV zelf.

Van een particulier kan die nieuw zijn,omdat die niet gebruikt is,maar dan is die in feite tweedehands en kan je die goedkoper kopen dan in de winkel.

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

frauduleuze verkopers aangeven

Heb je de tas in Japan gekocht?

Daar zijn ze erg streng bij verkoop van namaak.

Je zegt dat op de foto de tas echt leek ,heb je de tas zelf ooit gezien?

Zelf heb ik ooit een tas aangekocht die namaak bleek te zijn en dus aangeslagen.

De verkoper was een particulier en die is bij Prada een copy van haar rekening gaan vragen.

Na 4 maanden heb ik de tas ontvangen ,met verontschuldigingen en heb niets aan invoertaksen moeten betalen.

Iedereen kan zich vergissen ,maar als je echt zeker bent moet je je niet zo vlug neerleggen

Bericht 3 van 3
laatste antwoord