annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nogmaals jullie hulp nodig

Wat moet ik nu doen ? kan iemand me helpen? mijn geschil heb ik opgewaardeerd naar een claim.nu zegt paypal tegen mij het volgende ... De verkoper heeft gereageert op ons verzoek,de volginformatie hebben we nog niet gecontroleerd maar we wilden u dit toch even laten weten,wat wilt u doen ? Doorgaan met claim ? of claim annuleren ? wat moet ik daar nou mee ??  Graag een voorstel aub

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen

nogmaals jullie hulp nodig

Nooit annuleren want dan krijgt u niets terug, dus gewoon doorgaan.

U hebt dus een claim voor niet-ontvangen ingediend.

De verkoper heeft iets als tracking naar PayPal gestuurd en die probeert u de claim te laten cancellen, dat kost PayPal namelijk geld. Als u niets ontvangen heeft kan de tracking dat ook niet aangeven (meestal dan).

Let goed op de status van de betreffende 'Open kwestie' zoals PayPal dat noemt.

Reageer als dat nodig is en verder gewoon afwachten, nooit annuleren of intrekken of stopzetten.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

nogmaals jullie hulp nodig

Nooit annuleren want dan krijgt u niets terug, dus gewoon doorgaan.

U hebt dus een claim voor niet-ontvangen ingediend.

De verkoper heeft iets als tracking naar PayPal gestuurd en die probeert u de claim te laten cancellen, dat kost PayPal namelijk geld. Als u niets ontvangen heeft kan de tracking dat ook niet aangeven (meestal dan).

Let goed op de status van de betreffende 'Open kwestie' zoals PayPal dat noemt.

Reageer als dat nodig is en verder gewoon afwachten, nooit annuleren of intrekken of stopzetten.

 

 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord