annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account beperkt?

katrienn
Community-lid

Ondanks verschillende telefoons en mails lukt het me maar niet om een onterechte beperking op mijn account te laten opheffen. Ik heb géén verkopen, geen open geschillen en geen negatieve feedback in de laatste jaren. Hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Re: Account beperkt?

Om hier een nieuw onderwerp te starten moet je eerst een rubriek kiezen, daar kan je een link vinden.



m.
Bericht 11 van 16
laatste antwoord

Re: Account beperkt?

Bedankt Martijn, nu weet ik tenminste waar ik moet naar kijken !
Maar, raar maar waar, ik zie die banner niet staan !! Bij mij staat die er niet. Ik weet, dat is niet te geloven maar het is zo !
Daar heb ik nu al 3 x een restrictie voor gekregen. Ik zou toch stom zijn om dat niet te veranderen als het zo was. Ik heb al 10x mijn aanbiedingen veranderd om zeker te zijn en toch .... begrijp er niets van !

Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Re: Account beperkt?

Ongelooflijk !! Bij mij is dat niet te zien !!

Bericht 13 van 16
laatste antwoord

Re: Account beperkt?

Bekijk eens je aanbiedingen als je niet ingelogd bent, of via een ander account.


Je kan best de volgende aanbiedingen maken vanaf een aanbieding waar die banner nu niet in staat.



m.
Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Re: Account beperkt?

Wel, ik heb dat gedaan en nog zie ik die banners niet staan. Maar je hebt gelijk, ik start in het vervolg een volledig nieuwe blanco aanbieding .
Wel spijtig dat Ebay mij template mails stuurt in plaats van me juist te zeggen wat er dan wel mis is !! Dat noemen ze klantvriendelijkheid !
Ik vind het wel heel vreemd dat ik ze niet zie !

Trouwens, weet je hoeveel Ebayers er niet reglementaire zaken in hun aanbiedingen hebben staan? Heel veel!

Het is toch te gek dat ik dit zou laten staan als ik er al 2 restricties heb voor gekregen?

Enfin, ....

Alleszins bedankt voor de hulp !!! Ik wist echt niet meer wat te doen !

Bericht 15 van 16
laatste antwoord

Re: Account beperkt?

hughwitte
Community-lid

Het ziet er naar uit dat Dante de Smiley Central banner niet ziet in zijn/haar aanbiedingen omdat bij hem/haar de Smiley Central software reeds geïnstalleerd is op de PC. Om die banner wel te zien, gebruik een computer waarop Smiley Central niet geïnstalleerd is.


Plak de volgende tekst, aanhalingstekens inbegrepen, in de Google zoekbalk voor een forumdiscussie over dit onderwerp:
“if you have Smiley central installed on your pc you wont see the banner”

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 16 van 16
laatste antwoord