annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan dit!!!!

Deze mail kreeg ik vandaag!!



Beste comp-shop, Uw gegevens heb ik gekregen van iemand anders die ook al een probleem heeft gehad met u, deze heeft mij dan uw gegevens gegeven en heeft mij gezegd dat ik beter een probleem met ebay open omdat u nogal een slechte verkoper bent!!! hij heeft zich alleszinds niet vergist amaai! hij had me verwittigd dat u nooit antwoordt, dat was ook niet verkeerd!



Iemand probeert mij dus erin te luizen... of hoe moet ik dit zien????

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Kan dit!!!!

Het is onmogelijk om te vermijden dat kopers elkaar contacteren.


In de feedback kan je zien wie er allemaal bij die verkoper heeft gekocht.


Waarom zou dat niet mogen?


Blijkbaar  is het probleem met die verloren zendingen en je email verkeer nog niet opgelost.


Soms werkt email via ebay niet,maar kan je niet gewoon antwoorden via je mailbox?


Dat bedrag van je laatste rode bol is toch nogal hoog om zonder tracking te verzenden?


Je biedt gratis gewone verzending aan,de koper leest niet goed,ziet alleen die gratis verzending....


Zou je echt minder verkopen als je een traceerbare zending aanbiedt?

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: Kan dit!!!!

Je biedt gratis gewone verzending aan,de koper leest niet goed,ziet alleen die gratis verzending....Zou je echt minder verkopen als je een traceerbare zending aanbiedt?


Die verloren zendingen zijn bijna opgelost, we hebben de oorzaak gevonden maar ik kan weinig zeggen hierover wegens het lopende onderzoek.


Om te antwoorden op je traceering. Deze goederen zijn opgezonden via Taxipost, en omdat klant zegt het niet ontvangen te hebben hebben wij nogmaals een zending verzonden via Kiala (deze is helaas nog onderweg) Kan ik meer doen? Deze persoon zegt dan dat ik lieg en NIET antwoord op zijn mails?


Goederen boven 30 euro worden verzonden via taxipost

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: Kan dit!!!!

hoi,


hier is de eBay hulppagina die u kan helpen:


http://pages.benl.ebay.be/help/policies/transaction-interference.html

met vriendelijke groet,
je.bois.mon.cafe.ici
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: Kan dit!!!!

"hier is de eBay hulppagina die u kan helpen"


heb ik heel veel aan...antwoord van ebay zal ik hier niet zetten.


ondertussen heeft deze persoon ALLE bekende veilingsites aangeschreven om mijn account te blokkeren, ook de sites waar ik geen advertenties heb staan...


maarja, ik heb dus iemand die mij kapot wil krijgen...

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: Kan dit!!!!

Nieuw accountje maken ?



m.
Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: Kan dit!!!!

Nieuw accountje maken ?



Waarom zou ik dat doen? Ik heb hier 779 positieve reacties en op andere sites +55 positieve. Ik sta recht in mijn schoenen, we hebben wel een probleem dat we een aantal pakjes (zeg maar veel) zagen verdwijnen, we kennen nu ook de oorzaak hiervan, en het jammerlijke is dat ik hier niks kan aan doen. alle verkopen van de laatste maand krijgen nu een tweede exemplaar toegezonden zodat iedereen zijn besteld product ontvangt. Helaas denk ik dat dit te laat zal zijn...ebay gaat mijn account definitief afsluiten denk ik...ik kan echter heel duidelijk aan taxipost tracking aantonen dat iedere bestelling de deur is uitgegaan, kleine pakjes helaas niet... maarja.


Trouwens als je mijn feedbacks bekijkt, dan heb ik kopers die supper tevreden zijn en 2% (jazeker) die ontevreden zijn en die 2% die maken dienst uit op Ebay, want zij kunnen een verkoper kraken en dit vind in een beetje erg...


Reken uit 1422 verkopen de laatste 12 maanden, 897 positieve feedback, en 30 neutrale/negative feedbacks.


Van oktober tot april heb ik 1333 euro betaald aan ebay, over paypal zullen we maar zwijgen. We wilden juist de zaken uitbreiden...naar 800 a 1000 producten online en min. 2500 verkopen per maand! Hiervoor hebben wij afspraken gemaakt met B-post, TNT en Kiala. En hebben wij onze stock verhoogd naar 10000 euro aan producten.


-- Bewerkt door comp-shop om 20 Apr 2011 14:26 CEST
Bericht 7 van 7
laatste antwoord