annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

65 aanbiedingen ZOMAAR verwijderd!!!!

schatjesenboefjes2008
Community-lid

Wat is er aan de hand?? Nog iemand die dit meegemaakt heeft?


 


65 aanbiedingen zijn verwijderd met een ongeldige reden!!!! Zogezegd namaak artikelen. Ik verkoop 2dehands en ongedragen kinderkleding van mijn kids veelal merkkleding maar niet allemaal. Er zat ook één paar naturino schoenen bij en kousen zonder merk. Ik wil graag toch een reden voor horen, want ik ga niet betalen voor iets wat ze weer verwijderen!!! Ebay EXPERT graag een onderzoek naar deze grove fout van ebay!! Ik kan er echt niet mee lachen en wens dan ook zo snel mogelijk mijn aanbiedingen terug op ebay te zien staan!!  Zijn er nog mensen die dit meemaakten en wat hebben jullie moeten ondernemen om het terug in orde te krijgen? 7 dagen lang mag ik geen aanbiedingen plaatsen, hoe belachelijk is dit?? Ik heb niks misdaan, alles is correct en vooral GEEN namaak!!!! Ze zouden beter de namaak en de NIET betalers eens aanpakken, ik wordt het hier zo een beetje moe!!!!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

65 aanbiedingen ZOMAAR verwijderd!!!!

hughwitte
Community-lid

Als u het niet eens bent met het beëindigen van uw aanbieding kunt u contact opnemen met eBay door de reden voor het verwijderen van uw aanbieding te selecteren op onderstaande pagina.

Als eBay ermee instemt dat uw object verkeerdelijk werd verwijderd, mag u het opnieuw aanbieden.

http://pages.benl.ebay.be/help/sell/questions/listing-ended.html

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

65 aanbiedingen ZOMAAR verwijderd!!!!

schatjesenboefjes2008
Community-lid

Dank je wel voor je reactie!!  Ik ga morgen bellen naar de klantendienst van ebay. Het is me nu toch iets teveel om niet in te grijpen! Het is niet de eerste keer dat ze zoiets doen met één van mijn accounts (ik heb ook nog een zakelijk account). Volgens mij zit de concurentie hierachter en nu wil ik weten wie er beslist heeft om mijn aanbiedingen te verwijderen!!! Ik ben het zo zat als iets. Komaan, namaak van Belgische merken.... en wat voor merken, ik denk niet eens dat er namaak bestaat van deze merken. En dan nog, advertenties verwijderd van artikelen die GEEN merknaam hebben, eenvoudige kousen!! Wat is hier dan namaak aan..... pffff, ik ben het zo moe als wat, er is altijd een probleem met ebay, het zijn maar de kopers die hun gangetje kunnen gaan zonder gestraft te worden. Een ebayer koopt 3 items bij me, betaald niet, doet dit in diezelfde periode bij nog 2 anderen en nog steeds niet geschorst!!!!! Hoe is dit mogelijk????? Het kan en mag en wij zijn onze plaatsingskosten kwijt. We kunnen niks ondernemen en moeten op de koop toe nog een positieve feedback geven.... alleen maar ergernissen op zo'n zonnige dag! Fijne zondag aan allen.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

65 aanbiedingen ZOMAAR verwijderd!!!!

Verander je status naar "ZAKELIJKE VERKOPER",  je hebt wat extra voordelen, betaald geen btw en zoals ik ondervonden heb, is er een betere ondersteuning voor dit soort problemen.


 


Ik veronderstel toch dat je zelfstandig bent?


 


 


Johan

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

65 aanbiedingen ZOMAAR verwijderd!!!!

schatjesenboefjes2008
Community-lid

Ik heb ook een zakelijk account, want ik ben zelfstandig in bijberoep en verkoop ook hier kindermerkkleding. Om zakelijk en privé gescheiden te houden heb ik dit profiel er bij, dit gaat enkel om de kledij van onze  eigen drie kinderen, tweedehands en soms ongedragen kledij. Maar alle kledij is ingekocht bij winkels, de prijskaartjes heb ik soms nog, ik hou dit bij om de aankoopprijs te kunnen aantonen. Ik heb trouwens nog alle kastickets!! Bij gaan ze geen zwartwerk aansmeren hoor!!!  Ik doe alles zoals het hoort, zakelijk en privé gescheiden en met drie kinderen heb je veel kledij. Die van ons in ieder geval wel en ik geef niks door, ze hebben elk hun eigen kleerkast en wat niet meer past of niet gedragen wordt verkoop ik terug benden de aankoopprijs!!! Niks gaat voor meer de deur uit dan ik het aankocht, zoals ik al zei, ik hou heel bewust mijn aankoopbewijzen bij zodat niemand me met een beschuldigende vinger moet wijzen. Sommige zelfstandigen zien spoken... niet iedereen dat aan zwartwerk, maar er zijn er op ebay wel veel!! Ik ken er eentje die op mijn zakelijk account kleding aangekocht heeft en bij nog veel andere zakelijke verkopers, en die een korte tijd later de aangekochte kledij te koop zet voor een veel hogere prijs!! Dit vind ik NIET kunnen omdat zij geen zakelijk account geeft en zo de anderen die het wel eerlijk spelen bedot. Dat is gewoon puur zwartwerk!! Die zouden ze beter eens hard aanpakken, ik wil er nog aan meewerken.... Want daar zijn (wij) zakelijke verkopers alleen maar de dupe van.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord