annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foto's in verkoopstemplate

hoi, had hier in de community gelezen dat je foto's in je verkooptemplate kon plaatsen via het oploaden van je foto's naar mijn album.nl, nu doet hetvolgende zich voor, ik kan de foto's uploaden naar mijn album.nl en daarna in mijn verkooptemplate plaatsen, enkel na een paar dagen verdwijnen alle foto's uit de verkoopstemplates, iemand een idee hoe dit komt of eventueel een oplossing hiervoor?


alvast bedankt


4allshopoutletandnew

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Foto's in verkoopstemplate

Ik heb de indruk dat ze er wel degelijk blijven staan hoor.


Daarnet miste ik er eentje maar nu vind ik dit niet meer terug. Ik vermoed dat het probleem te maken heeft met snelheid van openen van de link naar je album




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Foto's in verkoopstemplate

Net eentje gevonden: 280763588140


Vermoedelijk ligt hier een probleem in je fotoalbum zelf hoor.


Het vakje verwijst naar je fotoalbum maar zegt dat de foto mogelijks verwijderd is




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Foto's in verkoopstemplate

De "mislukte" foto's hebben allemaal hetzelfde formaat, voor zover ik meende te zien : 500 x 375.


Voor de "geslaagde" geldt hetzelfde : 480 x 480.


Hoewel 480 x 480 > 500 x 375...lijkt het me het proberen waard om de foto's wat te verkleinen (comprimeren) vooraleer ze in het album te plaatsen




If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Foto's in verkoopstemplate

hallo, effe melden dat het ligt aan mijn album, deze is niet te vertrouwen, doe het nu via photobucket.com en geen problemen meer, misschien een tip voor geintresseerde

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Foto's in verkoopstemplate

Ha ? da's goed om te weten.


Bedankt om het ons hier mee te delen !




If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 6 van 6
laatste antwoord