Bedankt voor uw antwoord, mikmak147, maar dat is het hem juist : ik heb al wel eens meer een geschil moeten indienen wegens niet-betaling, en inderdaad, bij niet-reageren op het geschil verdwijnt het object uit de lijst met objecten waarvoor nog feedback moet gegeven worden (account/feedback). Maar in dit geval is dat NIET het geval.
Zowel ikzelf als de koper kunnen blijkbaar nog feedback geven, hoewel het geschil dus al een tijdje gesloten is (zonder reactie) en ik de commissiekosten van ebay heb terugbetaald gekregen. In dit specifieke geval kan dat nu geen kwaad, want ik heb een mail gekregen van de echtgenote van de koper dat haar man voor onbepaalde tijd in de USA zit en zijzelf niet bevoegd is (of niet kundig). Maar als het dus mogelijk is dat er achteraf nog feedback kan gegeven worden (wat trouwens SOWIESO kan als de koper effe "reageert" op het geschil) dan is een geschil toch een gevaarlijk spelletje ? Als de koper in zijn wiek geschoten is omdat je hem in geschil zet en hij geeft je een negatieve feedback, ebay haalt die er NIET af, hoor !! - een collega van mij heeft het al 2 keer voorgehad. Waarom zou men dan nog dat risico lopen ? Voor die paar centen aan commissiekosten gaat toch niemand een negatieve feedback riskeren ? Kan iemand mij inlichten over het waarom van een potentiële zelfmoordactie zoals een geschil opzetten, ofwel of er een "veilige" manier bestaat ? Dank bij voorbaat.