annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

Hallo iedereen,


Ik ken ondertussen toch al iets van Ebay en zo.
Maar spijtig genoeg na lang zoeken en info te lezen,
weet ik nog steeds niet, hoe ik een minimum-prijs kan instellen.

Ik bedoel niet van aanbieding aan 1 euro of zo, nee.
Dat de mensen moeten blijven bieden tot de minimum-prijs
is gehaald. Dat is wat ik bedoel. Ik krijg alleen maar te zien: een startprijs & Nu-kopen-prijs.

Hoe kan ik de verborgen "minimum-prijs" instellen ?
Waar in het menu ?

Gelieve mij een duidelijk simpel antwoord te geven,
zodanig dat ik ook geen extra vraag moet terug-stellen.

Dank je, Gracias, Thanks, Merci
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

slainte007
Community-lid
minimum verkoopprijs.
Als kleine verkoper was het soms handiger als je objecten verkocht aan een ingestelde minimumprijs, ik spreek over oblecten die niet zo populair zijn bij het grote publiek maar wel bij een veel kleiner selectief publiek. Nu heb je kans dat je toch niet de prijs zal halen dat je verwacht had, vroeger kon dat wel.
E-bay zou hier toch even moeten bij stil staan, en het nodige doen om de minimum verkoopprijs terug in te voeren. Ik vind het jammer dat E-bay zomaar beslissingen neemt zonder ons (hun verkopers = hun bestaan) hierover te laten stemmen bijvoorbeeld.
Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

joaquin-antique
Community-lid
Nu heb je kans dat je toch niet de prijs zal halen dat je verwacht had

Een heel simpele oplossing is om de prijs die je verwacht had als startprijs te zetten.
THE POWER OF ALL OF US™



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

aapbe
Community-lid
De reden hiervoor is dat het op ebay.de ook afgeschaft is, en omdat dat naar het schijnt de best presterende Ebay in Europa is en zij ervan geen schade ondervonden, dus hebben ze dat hier ook besloten.
Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

nismo_one
Community-lid
E-bay zou hier toch even moeten bij stil staan, en het nodige doen om de minimum verkoopprijs terug in te voeren

@slainte007: je moet het ook in opzicht van de koper bezien. Een minimumprijs jaagt kopers weg. Een veiling die begint met 1 euro of een laag bedrag is als een mand vol rot fruit voor fruitvliegen: kopers komen er op af als vliegen op str*nt. Dat loopt gewoon veel beter :-)


Life's a sonic rush.
Let's hear from you!
Image hosted by Photobucket.com
>>>>>nismo_one>>>>>





eBay is getting a serious waste of effort and time...

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

nismo_one
Community-lid
En als je object niet zo'n "hot item" is, zet het dan in op de prijs die je er voor wil hebben en op een veiling van 10 dagen. Er is altijd wel iemand die iets nodig heeft.Op den duur krijg je het allemaal wel verkocht.
(90% van mijn objecten geraken binnen de 3 keer verkocht. De overige 10% zet ik met een bordje "Gratis" voor mijn deur. Dat laatste hoef ik geen 3 keer te doen 🙂 )


Life's a sonic rush.
Let's hear from you!
Image hosted by Photobucket.com
>>>>>nismo_one>>>>>





eBay is getting a serious waste of effort and time...

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

t-u-j-u-h
Community-lid
Is het anno 2010 weer mogelijk om een minimum verkoopprijs in te stellen op de Nederlandse eBay?

Het lijkt erop alsof dit op elke andere eBay kan (Amerika, Engeland etc.) maar op de Nederlandse eBay kan ik het niet vinden. Misschien dat ik niet goed kijk?
Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Hoe een minimum-verkoopprijs-instellen ? Gelieve mij snel te helpen ...

articcynda
Community-lid
De reden is dat de minimumprijs in feite overbodig is, je kan inderdaad immers de startprijs instellen op de minimumprijs, dan verkrijg je hetzelfde effect.

Of, als alternatieve optie, kan je de minimumprijs verrekenen in de verzendkosten. Op die manier kunnen kopers nog steeds vanaf 0 beginnen te bieden.
Bericht 17 van 17
laatste antwoord