annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

sony-san
Community-lid

ik zie minder te koop staan dan vorige jaaren? light deze aan mij of?? personelijk zoek ik altijd techniek dat te koop staat.... alarmerend? meschien???

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

Alles kent up's en down's, voor iedereen is de ene maand al beter dan de andere en omdat er minder aanbiedingen zijn, wil niet zeggen dat er ook minder verkopers zijn.


Zakelijke verkopers moeten immers kosten betalen per aanbieding en echte particulieren kunnen ook niet permanent dingen aanbieden.


Komt daar nog bij dat Ebay tegenwoordig heel wat concurrentie heeft.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

k**t*
Community-lid

ja ,iederèèn zijn mening,idd up en downs,maar als particulier kan ik  niet zoveel plaatsen,is ook duur voor ons,ik neem (als ik tijd heb) zo een 10 tot 15 stuk,maar ik merk toch,dat gratis sites beter beginnen te werken,heb iets gezet op een andere site en deze morgen ,al schoon bod,dus ik laat het gaan,is toch van mijn pa,ik verzamel en houd niet alle prullen samen op de zolder,moet proper zijn.vraag gewoon eerlijk bod,en kwaliteit.ge kunt niet alles blijven behouden,ook als je er erg aan gehecht bent,moet je van u hart ,soms een steen maken. ja dat is het leven,gratis ,en meer foto(s kunnen plaatsen,doet er toch veel aan.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

@k**t*,


Dat bedoelde ik dus onderandere... als ik iets te koop heb, ga ik ook niet op één paard wedden en zet het op meerdere site's... maar zoals ik zei (en dat was de vraag van de starter hier), minder aanbiedingen betekent niet minder verkopers. Tenslotte zit ook niet elke potentiele koper alleen maar op Ebay.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

forumgutspiller_be
Community-lid

Kan ik alleen maar beamen.


Naast Ebay gebruik ik al jaren één van de gratis alternatieven (2....s). De laatste tijd krijg ik daar veel meer reactie van vroeger.


Ik vind het daar ook veel overzichtelijk dan Ebay.


Wat zie ik op Ebay:


* Zaken staan kriskras door elkaar in Beste Weergave


* Interessante zoekertjes worden helemaal verstopt tussen al die veilingen van dezelfde verkopers die dagelijks altijd maar opnieuw geplaatst worden al maanden aan een stuk


* In de galerijweergave zie je bijna geen foto's meer. Dat bijna iets dat uitsluitend nog gebruikt wordt door zakelijke verkopers. Voor mij is dat hetzelfde alsof je hedendaags nog naar een zwart/wit tv zou kijken.


Wat zie ik op de andere site:


* De zoekertjes worden chronologisch gesorteerd, het nieuwste bovenaan


* Bij bijna alle zoekertjes staat een foto. Een foto zegt zo veel meer dan woorden


* De site is zeer eenvoudig in gebruik in tegenstelling tot Ebay dat altijd maar ingewikkelder wordt.


 


Ik heb 2 van mijn items gelijktijdig op Ebay en op de andere site gezet. Op de andere site werd dit zonder overdrijven gemakkelijk 5 maal vaker bekeken. 1 van de items heb ik via de andere site verkocht, het andere op Ebay.


 


De verkoop op Ebay ligt nog steeds een stuk hoger dan op de andere site. Maar wat bij mij wel grote vragen oproept is waarom er bij identiek hetzelfde item met dezeflde foto en beschrijving zo'n groot verschil is in het aantal keren dat het bekeken wordt.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

ebay is verkoperonvriendelijk, slechte klantenservice, verplicht bijna PayPal en neemt tot 40% - 2dh is veel efficienter

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

IK ZIE MINDER KEUZE OP EBAY?? MINDER VERKOPERS??

tot 40% ????   hoe bedoel je?

Bericht 7 van 7
laatste antwoord