annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

gedaan met verkopen op ebay...

sony-san
Community-lid

beste vrienden ik ben gedaan met verkoop op ebay... bring veinig op dank zij alle soorten komisies en pay-pal kosten,en omdat risico op problemen "met charge back" te groot is... dus vanaf vandag niets meer te koop bij mij...ps- ik heb net latste verkoop advertencie vervijdererd vordat afgelopen was..lol...potenciele kopers vragen achter object maar deze is te koop op 2dehands.be mits bank overschrijven allen....hahhahaha.. als jij zelfde denk ,laat maar ier weten..mvg!!;-)

Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

gedaan met verkopen op ebay...

aan uw feedback te zien waren uw laatste verkopen : maart dit jaar, november en juli vorig jaar.


Denk niet dat ebay veel traantjes zal laten.

Bericht 2 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

sony-san
Community-lid

ik denk dat uw sarcasme heb geen plaats ier...ik heb veinig verkocht latste periode omdat ik heb meegemaakt 1tegenslag dat kost mij 400e.. en dank zij pay-pal.. dus nu ga ik voledig stoppen.. en voor u vens ik vele goede kopers,anders is gedaan met u ook.. ps-gezien uw feedback ik hoop dat u btw beziet anders zal fiscus interesse tonen aan uw activiteiten....lol...;-)

Bericht 3 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

luc_11
Community-lid

Het lezen van uw berichten is wel erg vermoeiend : 2 berichten en meer dan 30 taalfouten.  Dat komt de leesbaarheid echt niet ten goede.

Bericht 4 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

Mijn antwoord was helemaal niet sarcastisch bedoeld !!!

Bericht 5 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

speedsterboy1
Community-lid

Of Sony nu veel of weinig verkoopt maakt niet uit, elke verkoper die vertrekt is er één teveel voor ebay en zeker als het iemand is die eens wat anders verkoopt dan hetgeen 500 anderen hier ook al verkopen.

Photobucket

Bericht 6 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

Hier wordt door sommigen wel enigzins harde taal gesproken, enne... speedsterboy heeft gelijk... als morgen alle verkopers hier, zakelijk of niet er de brui aan geven, dan kan Ebay in Belgie wel zijn matten rollen!


Maar Ebay is geen uitzondering hoor.. net zoals op veel site's, zowel koopsite's als sociale netwerken heeft men duidelijk niet door dat hun bestaan staat of valt door de gebruikers... laat ze maar rustig verder doen met hun tirranie, ze zullen er de vruchten vroeg of laat wel van plukken enne.. het zullen zure appelen zijn!

-- Bewerkt door walesha om 18 Mar 2012 20:58 CET
Bericht 7 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

sony-san
Community-lid

ja dat komt met teritorium.denk dat ik ben zoals elio de rupo.. niet van ier...hahahaha .. groetjes...:-D

Bericht 8 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

sony-san
Community-lid

feit is dat ik vind minder keuze op ebay voor techniche spulen.en alles is duurder gevorden.kopjes blijven weg.. ik denk door hooghe prijs van ebay&pay-pal.. meschien ben ik fout ook,maar ja ik zoek geen prul of twedehands kledij.... mvg 🙂

Bericht 9 van 24
laatste antwoord

gedaan met verkopen op ebay...

forumgutspiller_be
Community-lid

Ik kan Sony-san geen ongelijk geven. Ze zijn hier bij Ebay sterk aan het achteruit boeren en daarvoor moet Ebay enkel in eigen boezem kijken.


Ik tracht ook meer en meer om buiten Ebay te verkopen. En ik zou zeggen: Ebay, eigen schuld dikke bult ]:)

Bericht 10 van 24
laatste antwoord