annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Minimumverkoopprijs instellen

pieter_1984
Community-lid
Hoi, ik heb een zoekertje op Ebay waar ik 100 DVD's verkoop met een startprijs van 1 €.

Kan ik hiervoor een minimumprijs instellen, want ik had toch graag min 200 € hiervoor gehad en vrees dat deze prijs misschien niet zal bereikt worden gezien ik relatief nieuw ben op Ebay.

Zoja, hoe kan ik dit doen? Want ik vind dit nergens terug.

En zonee, wat moet ik dan doen als na afloop van de veiling het hoogste bod 2 € bedraagt. Ben ik dan verplicht deze collectie weg te doen voor 2 € ?

Met vriendelijke groeten,
pieter_1984
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Minimumverkoopprijs instellen

Stel gewoon een startprijs in van 200 Euro en uw probleem is opgelost.
Bericht 2 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

Trouwens,deze vermelding in de titel : "DVD(s) ook afzonderlijk verkrijgbaar aan 5,99 € /st." zou ik maar verwijderen of je moet ze niet meer verkopen.
Bericht 3 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

speedsterboy1
Community-lid
En als ebay merkt welk 'genre' van dvd's het is ga je ze ook niet meer moeten verkopen, toch niet op ebay.
Maar hier is wel een grote markt voor, je zal ze wel zonder probleem ergens kwijtraken voor een mooie prijs.

Photobucket

Photobucket

Bericht 4 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

articcynda
Community-lid
En als ebay merkt welk 'genre' van dvd's het is ga je ze ook niet meer moeten verkopen

DVD's mag je verkopen, ten minste als het geen illegale kopieën zijn. Maar dat is niet het geval vermits ze nog in de originele verpakking zitten. De lijst met verboden objecten vind je hier: http://pages.ebay.nl/help/policies/items-ov.html
Bericht 5 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

speedsterboy1
Community-lid
Dank je om die link hier te plaatsen Artic, was er zelf te lui voor, nu hij er toch staat zal ik even de moeite doen om er uit te halen wat ik bedoelde.

Het is verboden om materiaal voor volwassenen of "seksueel georiënteerd" materiaal op eBay aan te bieden.

Wat wordt als materiaal voor volwassenen of "seksueel georiënteerd" materiaal beschouwd?

Materiaal voor volwassenen of "seksueel georiënteerd" materiaal staat voor elk materiaal dat in feitelijke, gesimuleerde of expliciete vorm in een voornamelijk seksuele context menselijke geslachtsdelen afbeeldt of beschrijft, dan wel een afbeelding of beschrijving van iedere vorm van natuurlijke of onnatuurlijke seksuele gemeenschap, iedere vorm van sadisme of masochisme, of elk ander erotisch onderwerp dat hierop direct betrekking heeft.

Photobucket

Photobucket

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

Is de paus mede-eigenaar van ebay misschien?

Sex, de meest natuurlijke menselijke daad, hoe zouden er anders nog mensen rondlopen ?
Bericht 7 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

e-user2
Community-lid
Op het eBay.com deel staan er toch massa's dergelijke adult DVD's? -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 8 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

articcynda
Community-lid
Geen idee hoe jouw perverse geest "seksueel georiënteerd" materiaal ziet in een paar onschuldige DVD's, Speedsterboy1. In de beschrijving staat nl. letterlijk

geschikt om (...) met je partner naar te kijken.

Bijgevolg moet het hier dus overduidelijk om romantische komedies gaan o.i.d. als ze ook voor vrouwen geschikt zijn, en is louter de titel ongelukkig gekozen. Ik zie dus geen enkel probleem.

Trouwens, kan iemand me misschien uitleggen wat er bedoeld wordt met "onnatuurlijke seksuele gemeenschap"?
Bericht 9 van 14
laatste antwoord

Minimumverkoopprijs instellen

e-user2
Community-lid
Ik denk dat een antwoord op jouw laatste vraag een voorwaarde is voor dit forum om een account te verwijderen. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 10 van 14
laatste antwoord