annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oude account weer opgestart !

Alleez, sedert m'n verkoop al meer dan een week plat ligt op m'n delamontcreationsoostende account heb ik dan maar een oudere zakelijke account weer opgestart om brocante en antiek en andere spullen te verkopen. Is wel een beetje duurder aanbieden omdat dit geen powerselleraccount is maar goed .... kan nog komen.


 


Wij hebben twee afdelingen in onze winkel te Oostende, alles nieuw, badstoffen etc ...  en dan een gedeelte brocante, antiek en tweedehands.


 


Maar ik dacht dat het geen goed idee was om alles met 1 account te doen  op Ebay omdat dit niet zo professioneel overkomt.


 


Wat denken de andere posters hiervan?  Is dit juist of had ik beter ook m'n andere tweedehandsgoederen in m'n delamontwinkel geplaatst?  Dus alles op 1 account.


 


Ik wil wel eens weten wat anderen hier over denken.


 


Johan

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Re: Oude account weer opgestart !

Het lijkt mij inderdaad het beste om te ver uiteenlopende objecten via verschillende accounts te verkopen.


Juwelen en kartonnen dozen samen in 1 shop lijkt mij ook veel minder professioneel dan ze apart aan te bieden.


 


Nu, ik heb dit ook al meerdere keren overwogen gezien het aantal lopende objecten maar net dan krijg ik mensen die overlappend kopen en dan denk ik weer "oef, gelukkig dat samen stond".


 


Ja, je zou wel kunnen verwijzen naar een andere ebay-shop via je Mij-Pagina maar nu al worden de beschrijvingen amper gelezen, wat zou je dan willen dat de kopers ook nog eens de andere pagina's gaan lezen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 12
laatste antwoord

Re: Oude account weer opgestart !

dank aan allen voor de positieve feedback.


 


ondertussen al zo'n 10 items verkocht, 't is kwestie van objecten op te plaatsen waavran ik al op voorhand weet dat ze zullen verkocht worden maar af en toe toch een een klein gokje.


 


zo weet ik al dat alles wat ook maar met treintjes te maken heeft en je plaatst aan een zeer lage startprijs dat dit altijd verkoopt.  heb zopas eens bekeken in m'n niet verkochte goederen om dit te staven en inderdaad.


 


we zijn dus goed gestart, als de ene account niet verkoopt, zal de andere wel verkopen.


 


de facturen komen hier weer binnen bij de vleet, boekhouder 200 euro,  belasting op uitgangborden 138 euro, moet nog 500 euro aan de btw, ....... hmmmmmmmmm


 


,-)

Bericht 12 van 12
laatste antwoord