annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorbereiden tekst van een oomschrijving van een aanbieding

Hallo,

Ik probeer al sinds twee dagen om een tekst ingevoegd te krijgen in de omschrijving van mijn aanbieding.

Ik gebruik het formulier dat men krijgt bij "nu verkopen"

Ik heb bij het tekstveld geen enkele mogelijkheid om de tekst aan te passen zoals grootte, centreren , vet, kleur, lettertype etc.

De toolbar voor al deze bewerkingen mankeert op het aanbiedings formulier.

Ik heb turbolister vaarwel gezegd door de vele problemen en nu werkt de vereenvoudigde versie ook al niet zoals het hoort.

 

Wie kan mij helpen?

 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Voorbereiden tekst van een oomschrijving van een aanbieding

Beste,

ik kan sinds een paar dagen ook geen enkele optie meer aanvinken voor het kiezen van lettertype, kleur tekst, centreren van de tekst of...

geen enkele keuze van tekst opmaak.

heeft iemand nog dit probleem ?

Inderdaad is de toolbar verdwenen, is dit algmeen of ...?

bedankt voor uw reacties.

 

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Voorbereiden tekst van een oomschrijving van een aanbieding

beste,

 

zijn bij u ondertussen de problemen opgelost?

ik zit met het zelfde probleem en stel me de vraag of er iets mis is met mijn computer misschien ?

groetjes

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Voorbereiden tekst van een oomschrijving van een aanbieding

Hier net hetzelfde !!! Alle tekst wordt gewoon achter elkaar geplakt !! Is niet enkel een probleem op Ebay België. Ook geprobeerd op Ebay duitsland en daar net hetzelfde. Erg vervelend

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Voorbereiden tekst van een oomschrijving van een aanbieding

Jongens, het is huilen met de pet op !

 

Ik wil m'n pagina "over mij" aanpassen en het werkt niet, het is allemaal in HTML.  Heb al alles geprobeerd.

 

Ik wou aanbiedingen plaatsen met meerkeuze en het gaat ook niet, telkens foutmelding. 

 

Als je hier op dit forum wil kijken naar aanbiedingen van de collega's dan kan dit ook niet, er staat 0 aanbiedingen terwijl dit niet zo is.

 

En ga zo maar door.

 

 

Ze zijn bij EBAY POTTEDOOF !!!!  Vroeger konden we ons ei kwijt aan Martijn maar die zit er niet meer.

 

We worden in de kou gelaten en toch blijven ze enquetes sturen om "hun diensten te verbeteren".

 

Spijtig, maar ben de frustratie al voorbij, ze luisteren toch niet, ofwel zit er incompetent personeel daar op de buro die er geen weg mee kan met de software!

 

Johan

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Voorbereiden tekst van een oomschrijving van een aanbieding