annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Waarom stuurt Ebay geen mail naar ons als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Ebay heeft al heelwat aan ons verdiend en blijkbaar willen ze nog veel meer verdienen

door opeens de plaatsingskosten te wijzigen en waar ik dus totaal niets vanaf wist.

Ikzelf verdien er al bijna niets aan en nu ga ik er zelfs verlies aan maken.

Gewoon omdat ik al mijn objecten terug had aangeboden zoals ik altijd al gedaan had.

 

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

zeker een maand geleden heeft Ebay een email verzonden met de mededeling dat de plaatsingskosten zouden veranderen, tevens dat er nog een aantal zaken zouden veranderen.

 

D.

Bericht 2 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Maar het is wel jammer dat particulieren nooit een email hebben ontvangen !

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Misschien bij inschrijven er voor gekozen dat eBay je niet mag contacteren voor zulke zaken? Zulke inschrijvingen op emails moeten sinds enige tijd bewust aangevinkt worden (daar waar ze vroeger standaard al aangevinkt stonden en je zelf moest uitvinken). 

Bericht 4 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

ik ben ook particulier en heb nooit een mail ontvangen, krijg enkel iets als ik moet betalen. Heb jarenlang (ik denk dat ik al 10 jaar verkoop via ebay) ebay verdedigd tegen iedereen, maar nu is het voor mij ook de druppel die de emmer doet overlopen. Ben alles elders aan het plaatsen waar het wel gratis is. als mensen iets zoeken, zoeken ze toch via google en niet via ebay en kom je ook op andere tweedehandssites terecht.
Bericht 5 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

 

Ook nooit een mail gehad, en ik heb de optie dat ik geen mails wil ontvangen niet aanstaan.

 

Andere mails ontvang ik wel.

 

 

Ik sluit niet uit dat het een bewuste actie is van ebay.

 

Een groot deel van die particuliere verkopers gaat overwegen om ebay te verlaten doordat ze plots moeten betalen, of gaat enkel nog als koper aktief zijn. Daar verdient ebay dus niks meer aan.

Maar stel je voor dat je net die verkopers nog eens 1x flink geld uit hun zakken kunt kloppen als ze niet merken dat ze kosten moeten betalen...

 

 

 

* uiteraard ben ik er me van bewust dat het te betalen bedrag in beeld verschijnt

* eveneens weet ik dat een aantal mensen dit tóch niet gaan gezien hebben, omdat ze er niet op letten of uit gewoonte doorklikken zonder alles te lezen. Kijk gewoon naar het aantal reacties van de laatste dagen ...

 

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

als je herplaatst is het vak zo breed, dat je de kosten niet ziet. Als je al lang gewoon bent om het onverkochte regelmatig te herplaatsen, let je er ook minder op omdat je bij het maken van de aanbieding zelf koos hoeveel die aanbieding je zou kosten. (eerste plaatsing) Nu ja, ik ben voor 18 euro opgelicht en hevel nu al mijn aanbiedingen over naar andere sites waar ik al direct merk dat de activiteit veel groter is (hoeveel keer men kijkt en hoe snel men koopt).
Bericht 7 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Ja ik heb nu ook gemerkt dat je op andere site's o.a kapaz* veel meer kijkers hebt en daar kan je alles gratis opzetten en het blijft zelfs 3 maanden staan. Ik had al meteen enkele biedingen daar.

Ikzelf ben voor 25 Euro opgelicht door Ebay met hun nieuwe regel van max. 75 objecten, waar ze geen mail hadden verstuurd naar hun verkopers, maar andere mails van hun krijg ik dus wel.

 

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

zou ik dan misschien even een voorbeeld kunnen krijgen van die email die verstuurd werd.  zoals zovele anderen heb ik die niet gekregen.  ik heb nergens iets afgevinkt ivm niet willen ontvangen van emails.  en misschien kan iemand mij zeggen waar ik moet aan- of afvinken ivm het verkrijgen van dergelijke mails ivm wijzigingen van policies.  ik ben blijkbaar niet zo handig dat ik dit niet terugvind.

Bericht 9 van 14
laatste antwoord

Waarom stuurt Ebay geen mail als ze een totale verandering doorvoeren i.v.b.m. de plaatsingkosten?

Die emails hebben ze alleen maar naar degenen gestuurd die een shop hebben op ebay.

En de particuliere verkoper die heeft geen enkele email ontvangen over de veranderingen die ze inmiddels doorgevoerd hebben op ebay.

Dus noem het gewoon een truk van ebay waar ze weer veel geld aan overhouden op de kap van de kleine verkoper.

 

Bericht 10 van 14
laatste antwoord