annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ZO ONEERLIJK !!!!

Op 23.05 koopt een koper een kleedje bij mij.  Ik vraag steeds betaling binnen 5 dagen.  Ik ben vrij geduldig en wacht 10 dagen om eerste rappel te versturen bij niet betaling.


Vandaag pas 9 dagen na het aflsuiten van de trasactie presteert die koper het om mij een negatieve feedback te geven omdat ze het kleedje niet ontvangen heeft !!


MAAR KOPER HEEFT NOG STEEDS NIET BETAALD !!!


Voel me echt slecht bij zulke wijze van behandeling .


Heb ondertussen aan koper bewijs van betaling gevraagd.


Ik weet dat het afgezaagd is maar geef mij toch maar terug het oude feedbacksysteem.  De kopers zijn hier de koning te rijk en delen rode bollen uit zonder reden en verkopers  kunnen niets doen.


ZO ONEERLIJK !!!

Bericht 1 van 25
laatste antwoord
24 ANTWOORDEN 24

Re: ZO ONEERLIJK !!!!

Ik vraag me af wat hier de laatste tijd aan de hand is... ik lees hier het ene bizarre verhaal na het andere.... steeds meer verkopers klagen hier meer en meer over malafiede kopers. Ik ben dan wel een particuliere verkoper en koper, ik koop meer dan ik verkoop maar ik heb met kopers nooit problemen gehad (hout vasthouden)... ik heb hier ook wel eens een paar keer een probleemtje gehad: een pakje verloren bij de post, lange leveringstijd, een verkoper die zo blijkbaar zo nu en dan eens zijn rekening nakijkt... achja, de gewone dingen.


Maar als ik dan lees dat mensen willen afbieden... op zich vind ik dat geen probleem, maar dan onbeschoft worden als de verkoper daar niet op in wil gaan, idem dito met een vraag tot gespreide betaling... en dat van die "valse" adressen en tef.nummers begrijp ik ook niet goed... toen ik hier mijn account heb aangemaakt, nu toch al zo'n vijf jaar geleden, kreeeg ik twee weken nadien een telefoontje van Ebay ter controle... een paar maanden geleden heb ik gemerkt dat mijn nummer niet meer op mijn account stond, heb het toen terug ingevuld en drie dagen later werd ik opnieuw door Ebay opgebeld of dat nummer wel het mijne was... gebeurt dat dan alleen bij mij of is dat toeval dan?

Bericht 21 van 25
laatste antwoord

Re: ZO ONEERLIJK !!!!

@walesha:


 


bepaalde markten lenen zich blijkbaar meer voor bedrieglijke activiteiten dan andere...


Indien het om hobbymaterialen of verzamelobjecten gaat, bevind je je meer in een kleiner wereldje en blijkt dit al heel wat betrouwbaarder te zijn dan dat je iets koopt waar ofwel iedereen, ofwel eerder jeugd mee bezig is.


Het verhaal van billywear bvb over de madammen die een poepsjieke outfit kopen om ze dan achteraf na een feestje complexloos (met alle zweetgeurtjes als toetje erbij) terug te sturen, is helemaal niet nieuw hé? Was ook al eens een item met van die peperdure sjakossen.


Wij mannen kennen dit misschien minder, maar ja, ziede ons al lopen mee een sjakosseken onder de arm? 😉




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 22 van 25
laatste antwoord

Re: ZO ONEERLIJK !!!!

i.buy.with.this.one
Community-lid

Het zou je goed staan Frits, zeker met die hoge hakken die je af en toe draagt.  :-x


 

Bericht 23 van 25
laatste antwoord

Re: ZO ONEERLIJK !!!!

Ja zeg, ik kan er ook niet aan doen da'k anders wa klein van gestalte uit val é? 😞 😉


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 24 van 25
laatste antwoord

Re: ZO ONEERLIJK !!!!

i.buy.with.this.one
Community-lid

Ge kunt u ook ne hogen hoed opzetten. 😉

Bericht 25 van 25
laatste antwoord