annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ZO ONEERLIJK !!!!

Op 23.05 koopt een koper een kleedje bij mij.  Ik vraag steeds betaling binnen 5 dagen.  Ik ben vrij geduldig en wacht 10 dagen om eerste rappel te versturen bij niet betaling.


Vandaag pas 9 dagen na het aflsuiten van de trasactie presteert die koper het om mij een negatieve feedback te geven omdat ze het kleedje niet ontvangen heeft !!


MAAR KOPER HEEFT NOG STEEDS NIET BETAALD !!!


Voel me echt slecht bij zulke wijze van behandeling .


Heb ondertussen aan koper bewijs van betaling gevraagd.


Ik weet dat het afgezaagd is maar geef mij toch maar terug het oude feedbacksysteem.  De kopers zijn hier de koning te rijk en delen rode bollen uit zonder reden en verkopers  kunnen niets doen.


ZO ONEERLIJK !!!

Bericht 1 van 25
laatste antwoord
24 ANTWOORDEN 24

ZO ONEERLIJK !!!!

Direct een geschil openen wegens niet betaling, als de koper niet reageert op het geschil wordt de feedback verwijderd !



m.
Bericht 2 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

hughwitte
Community-lid


Zoals mikmak schrijft. En als het niet automatisch verwijderd wordt, contacteer eBay, en voeg erbij dat volgens de door de koper gegeven feedback er zogezegd vier van zijn/haar vijf laatste aankopen bij meerdere verkopers niet ontvangen zijn.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

@mikmak


super bedankt voor uw reactie.


Heb ondertussen geschil geopend wegens niet betaling


 


@hughwitte


heb inderdaad ook de feedback van de koper gecheckt en gemerkt dat deze dame blijkbaar - zogezegd- van meerdere kopers haar pakjes niet zou ontvangen. (raaaaar)


 


 


bedankt voor de steun


en aan beiden een super fijn weekend

Bericht 4 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

Na 4 dagen kan je het geschil sluiten en dan verdwijnt de feedback ! 🙂



m.
Bericht 5 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

Thanks aan IEDEREEN  !!!


bedankt voor de steun !!!


 

Bericht 6 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

Och, vandaag een geschil wegens niet ontvangen object gekregen...maar wat staat er in de commentaar van de koper...


gekocht op 17 mei...betaling verzonden op 02 juni (vandaag dus) via overschrijving.



't word moeilijk verkopen...



Bericht 7 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

We voelen met je mee, en je bent zeker niet alleen. Ik heb momenteel ook zo'n geval.


 


Heel interessant draadje trouwens, veel praktische info !

Bericht 8 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

Tegenwoordig zijn er veel niet-betalers.


Ze schrijven zich steeds met een nieuw account in.



Zit ook met een plezante,betaalt niet ,reageert niet op mails


Het opgegeven telefoonnummer bij ebay is onbestaande.


Volgens de witte gids is er ook geen vaste aansluiting op dat adres.


Ze is van 9 mei ingeschreven ,koopt massaal ...


Ik blokkeer wel kopers met 2 aantekeningen op 12 maand,maar zo iemand valt dus tussen de mazen van het net.



Zal dus maar onmiddellijk een geschil openen.Het risico zit er dan wel in dat,indien ze toch betaalt ,mijn sterrensysteem naar de vaantjes is.



Ben zeker dat ze met andere accounts vroeger al actief was.


Want werkelijk nieuwe leden schrijven zich niet in met valse gegevens

Bericht 9 van 25
laatste antwoord

ZO ONEERLIJK !!!!

Wel ik vind dat we ergens kopers <= met minder dan 5 feedbacks ook zouden moeten kunnen blokkeren.



ik heb nml de afgelopen week 3x dezelfde items verkocht aan 3x dezelfde koper, allemaal onder een andere account...allemaal accounts met 2 of 3 feedbacks...

Bericht 10 van 25
laatste antwoord