annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

berichten in ebay

Kan het soms zijn dat berichten die je stuurt naar andere leden niet toekomen ?


Ik heb hier iemand die beweert dat ik niet communiceer, alhoewel ik zie in mijn eigen ebay account dat ik 6 berichten naar hem gestuurd heb...


Al mijn berichten die ik stuur komen normaal gezien in de berichten van ebay terecht, ik heb dit gecontroleerd met een ander lid, maar toch zijn er soms die beweren dat ik slecht communiceer. Ik snap het eerlijk gezegd niet.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: berichten in ebay

hughwitte
Community-lid

Heb ook al gehad dat berichten van leden niet toekwamen in mijn persoonlijke mailbox omdat ze tegengehouden werden door het spamfilter van mijn ISP. Hier staan enkele mogelijke probleemveroorzakers bij versturen berichten via het eBay systeem:


http://pages.benl.ebay.be/help/account/email-undelivered.html


mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: berichten in ebay

ja soms komen die niet toe maar op 6 berichten zouden er minstens een paar moeten toekomen.


 


kan aan spamfilter liggen of sommige mensen veranderen van email adres en vergeten het ebay adres aan te passen waardoor de berichten niet meer op hun mail toekomen. (normaal gezien zitten ze wel altijd in de mailbox)

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: berichten in ebay

Wat er wel goed toekomt is:



Een eBay-lid wil u dit object laten zien



Ik word overspoelt door zulke berichten vind ik wel behoorlijk lasting. Ik koop toch nooit bij zulke bedrijven



Kan ebay hier eens niks aan doen?



D.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: berichten in ebay

Al mijn berichten die ik stuur staan normaal gezien ook op de berichten in ebay zelf, dus ook al heeft hij de mail niet gekregen hij zou ze moeten zien staan in zijn berichten op ebay zelf.


En blijkbaar ontvangt hij mijn berichten want ik krijg daar een leuke (gelukkig) neutrale feedback gisteren dat ik zogezegd niet communiceer en direct een litige start net nadat ik een vraag gestuurd heb of hij het object goed heeft ontvangen.


Ik heb 5 berichten gestuurd en uiteindelijk betaald gekregen na de litige. Na 5 keer beleefd vragen om betaling moet men toch iets doen ? En dan communiceert men zogezegd niet.


 

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: berichten in ebay

ja ze zullen zowiezo in zijn berichten staan maar - en dat is een van de grote ebay fouten - je wordt niet actief op de hoogte gebracht dat er een bericht is binnengekomen (moesten ze nu ergens een envelopke laten pinken of zo dan zouden de mensen vlugger de inbox eens checken)



Bericht 6 van 6
laatste antwoord