annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

defecten

situatie = ik verkocht afgelopen week een aantal games of consoles, achteraf contacteert de koper mij en vraagt om aankoop te annuleren.

ik open dus al die keren een geschil om de transactie annuleren op vraag van de koper, wat ook in veel gevallen aanvaard word.

vandaag een leuk mailtje van ebay ivm status topverkoper kwijt, ik ga dus op zoek en zie dat ze mij al deze geschillen als defecten aanrekenen. dus koper drukt op nu kopen, bedenkt zich en verkoper word ervoor afgestraft ???

Moet ik dan een geschil openen dat koper niet betaalt om dit te vermijden ? toch te gek voor woorden dit.

de emmer is ook voor mij bijna vol...

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

defecten

Ja, eigenlijk moet je dit inderdaad zo doen.

Heb net hetzelfde voor trouwens en heb dit al geruime tijd geleden hier op het forum gemeld

 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

defecten

Ondertussen zijn mijn aanbiedingen nauwelijks nog terug te vinden, met als gevolg verkoop totaal ingezakt.

 

Hallo Ebay...waarom verkopers straffen met een defect  voor kopers die afzien van de koop ?????

 

zelfs verkopers die maar een tiental objecten verkopen ( en dus minder kans op defecten ) staan beter in de zoekresultaten.

 

mijn geduld raakt stilaan op...pfff

Bericht 3 van 3
laatste antwoord