annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay aanpassing verkoopskosten

Een nieuw bericht binnen met een nieuwe link:

 

http://sellerupdate.benl.ebay.be/autumn2013/feature-changes

 

Mijn winkelabonnement wordt zo maar even 10 euro per maand duurder, met als compensatie geen aanbiedingskosten meer voor 30-dagen of geldig tot geannuleerd aanbiedingen. 

 

Ik kan daar deels nog mee leven, aangezien mijn maandelijkse aanbiedingskosten toch net rond de 10 euro schommelden.

 

Mijn vraag is eerder, komt er nu eindelijk een verandering (lees beperkingen) in de niet-professionele veel (lees 100den zoekertjes) aanbieders die werken met gratis veilingen? 

Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

eBay aanpassing verkoopskosten

amai een topplus winkel van 79 euro naar 299 ...oef...

 

nu gana we ook gratis kunnen gaan aanbieden...

Bericht 2 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

Het verwijderen van negatieve feedback wordt ook iets versoepeld... zo zal het bijvoorbeeld mogelijk zijn om negatieve feedback te verwijderen als de commentaar gaat over voorop duidelijk vermelde zaken als de verzendkosten, de verzendtermijn, .... 

 

Blijft de vraag waarom iemand nog steeds sterren mag geven op verzendkosten als deze er nu eenmaal mee akkoord gaat als je koopt... 

Bericht 3 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

Topwinkel Plus naar 299 euro... dan kan mijne bruinen niet meer trekken dus zal ik maar downgraden naar ne gewone Topwinkel.

Alvast al één dikke fout gevonden in hun uitleg!

Bij internationaal verkopen lijkt me de tabel niet echt correct te zijn... aanbieden op buitenlandse sites met Topwinkel zou plots goedkoper worden dan met een Topwinkel Plus???




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

Het verschil zit in de kostprijs na de opgebruikte gratis aanbiedingen denk ik.

 

Ik heb er in ieder geval weinig aan hoor... Frankrijk is zowat het interessantste, maar naar Italië en Spanje wens ik eigenlijk zelfs niet te verzenden, en zeker Italië al niet, lees ik veel klachten over moeilijke kopers. 

Bericht 5 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

Verkoopskosten worden ook wel heel wat hoger: van 6,5 tot 8% is een stijging van +23%.

Indien het gaat om objecten die een prijs hadden boven de 50 euro wordt dit zelfs nog meer:

- huidig kostenplaatje: 6,5% op de eerste schijf van 50 euro, 4% op alles erboven

- nieuw kostenplaatje: 8%, in alle gevallen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

Ik dacht al wel dat die 8% meer was, maar ik kon het huidige cijfer niet vinden...

 

En over de korting voor topverkopers doen ze ook weer mysterieus, net zoals de nieuwe voorwaarden die volgend jaar in gaan.

 

Tsja, als een klant dan nog met Paypal betaald zitten we intussen aan 11,50 percent kosten.

 

Dus is er maar één conclusie mogelijk, de verkoopsprijzen zullen stijgen, ik ga het niet uit eigen zak betalen. 

Bericht 7 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

ai ai ai wat een gezellig mailtje heb ik gekregen over de veranderingen van 79,95 naar 299,95 en van 6,5 % naar 8 % en dit terwijl ik zienderogen dagelijks mijn bezoekers en verkoop zie achteruit gaan. Wat is er voor mij veranderd op ebay de laatste tijd

1) mijn omzet is maar 1/4 meer van een paar maand geleden

2) meer klanten die vragen waar blijft mijn object dit soms al de dag na betaling

3) mijn bezoekers

4) onbetaalde objecten

ik vraag me af wat er eigenlijk gaande is op ebay, vroeger had ik op objecten meer volgers dan dat ik nu bezoekers heb....

Waar zijn al die kopers gebleven??? Wat zijn jullie ervaringen hierover? Ik zal ook moeten van winkel veranderen want 299,95 euro dat kan ik ook niet aan... straks verdient ebay meer dan dat ik verdien...

 

Bericht 8 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

Waarschijnlijk voelt eBay de daling ook en willen ze compenseren in hogere kosten.... maar dit gaat op langere termijn natuurlijk averechts werken. 

 

Enkel die mannen die een kabeltje kunnen verkopen voor 99 cent en het nog gratis opsturen vanuit Hong Kong zullen overblijven op eBay. 

Bericht 9 van 34
laatste antwoord

eBay aanpassing verkoopskosten

tja een geluk dat er nog andere verkoopskanalen bestaan...

Khoop dat ebay inziet (ooit) dat ze verkeerd bezig zijn

Bericht 10 van 34
laatste antwoord