annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschorst !!!!

love-vlinder
Community-lid
hoi, ik dacht dat ebay de verkopers ging beschermen vanaf juni maar wat blijkt omdat 2 kopers mij wraakfeedback hebben gegeven ik had een geschil voor hen geopend al een tijd geleden omdat ze niet hadden betaald commisiegeld terug gekregen en nadien ne mooie rode bol wel vandaag ineens geschorst voor 30 dagen alles uit mijne winkel en nu mag ik het gaan oplossen hoe moet ik dit weeral gaan doen ? weet het toch niet meer hoor wat je allemaal moet doen om goed te doen voor ebay?
Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

geschorst !!!!

Je kan vragen of die laatste niet-betalende koper die negatief gaf, zijn feedback weer intrekt. Leg de situatie goed uit, die realiseert zich waarschijnlijk niet welke gevolgen die feedback kan hebben.
Raar dat de schorsing pas nu gebeurd ? waarschijnlijk een combinatie van de negatieve FB's en enkele slechte DSR beoordelingen.

m.


m.
Bericht 2 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Ben jij een zakelijke verkoper?

5 negatief in de laatste 12 maanden is wel veel hé!

Tegenwoordig moeten we super goed communiceren met de kopers om negatief te vermijden maar niets is onmogelijk.
Bericht 3 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

love-vlinder
Community-lid
neen winkelcentrum, maar ik heb ben wel al 4jaar bezig en heb al heel vervelende klanten gehad veel die niet betalen ,veel geschillen en veel wraakfeedbacken versta je.
Bericht 4 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Pardon, je bent geen zakelijk verkoper???


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Korrektie:

Vlinder is niet ingeschreven als zakelijk verkoper.

Vlinder werkt gewoon in het zwart.

Al 4 jaar.

Maar ja, zoiets moet je op de fora normaal vinden en zelfs goedkeuren, want anders ben je blijkbaar of jaloers, of heel dom.

Vlinder heeft ook leuke betalings- en verzendingsvoorwaarden:
ik sta niet in voor objecten die stuk of verloren gaan bij de post ,ik ruil niet om en geef in geen enkel geval geld terug als u geen 100% zeker bent koop het object dan niet!!!

En dan nog:

5 negatief in de laatste 12 maanden is wel veel hé!

5 rode bollen op 12 maand is daarom niet veel.

5 rode bollen op 119 beoordelingen is dat wel.





Bericht 6 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

joaquin-antique
Community-lid
@supergiftman

Vlinder is niet ingeschreven als zakelijk verkoper.

Ik sta ook niet ingeschreven als zakelijk verkoper maar ik ben het wel.
Niet te snel conclusies trekken. ;-)





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Idd, jullie doen niets anders dan kritiek geven, ipv van de vraag te beantwoorden, en te proberen het probleem op te lossen. :|

m.


m.
Bericht 8 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

buyking245
Community-lid
supergiftman kijk maar eerst eens naar uw eigen rode bollen want daar zou ik niet fier op zijn !!!!voordat ge kritiek geeft op iemand anders de pot verwijt de keteldat ie zwart ziet!!!!!!
Bericht 9 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Mocht Vlinder net zoals Anneke zonder bij Ebay ingeschreven te zijn als zakelijk verkoper een btw-nr hebben en keurig zijn verrichtingen aangeven, dan bied ik hem hierbij heel erg nederig mijn excuses aan.

Zoniet blijf ik bij mijn standpunt.





Bericht 10 van 36
laatste antwoord