annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschorst !!!!

hoi, ik dacht dat ebay de verkopers ging beschermen vanaf juni maar wat blijkt omdat 2 kopers mij wraakfeedback hebben gegeven ik had een geschil voor hen geopend al een tijd geleden omdat ze niet hadden betaald commisiegeld terug gekregen en nadien ne mooie rode bol wel vandaag ineens geschorst voor 30 dagen alles uit mijne winkel en nu mag ik het gaan oplossen hoe moet ik dit weeral gaan doen ? weet het toch niet meer hoor wat je allemaal moet doen om goed te doen voor ebay?
Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

geschorst !!!!

Ik wil wel helpen, maar ik vind die link niet om een verzoek te sturen naar een koper om zijn FB in te trekken ?

m.

m.
Bericht 21 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

dank je mikmak dat is zeer lief van je
Bericht 22 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Misschien via deze link :

http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/revise-feedback.html

m.

m.
Bericht 23 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

of hier !

http://pages.benl.ebay.be/help/feedback/revision-request.html

m.

m.
Bericht 24 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Ik wil niemand uitschelden alleen merk ik op dat er nogal wat Nederlandse taalfouten staan in de veilingen.

Maar goed, ik ga nu weer wat zinnigs doen.
Daaaaaaaaaaaaaaaaag.

Nemo me cohabitat inpuntem

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 25 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Zou de schorsing niet eerder te maken hebben met bieden op eigen veilingen?
Anders is dat wel een heel goede klant ,die tientallen items enkel en alleen bij jou koopt en nooit eens iets elders.
Je kan dat in de toekomst vermijden door je instelprijs te verhogen.
Iets aankopen voor 14,90 euro,ebaykosten...en je verkoopprijs is 10 euro +1,30 winst op verzendkosten=11,30 euro.
Bericht 26 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Het is trouwens HEEL gevaarlijk om in hetzelfde draadje te posten met zowel je aankoop- als je verkoopaccount, want dan durven er wel eens dingen uit te komen ...

object 320507108956

object 310218876443

Met zo'n schandalige winstmarge hoef je toch niet versteld te staan dat je geschorst wordt?
Eerlijke verkopers -- zoals ondergetekende -- kunnen met een gerust hart dezelfde account gebruiken om te kopen en te verkopen.

ik dacht dat men op het forum kon rekenen op hulp maar blijkbaar komt men hier maar alleen bij een paar mensen terecht die zich alleen leuk vermaken en graag iemand uitschelden maarik ben wel degelijk een echte belgische dus geboren mama belgish +papa belgish wil zeggen in andere taal mama blank + papa blank= belgisch.

Sire, er zijn geen Belgen meer... Alleen Vlamingen. En minderheden Walen, Noord-Afrikanen en Oost-Europeanen, die we jammer genoeg de voorbije jaren veel te veel het gevoel gegeven hebben dat ze ook iets te zeggen hebben.

Zou de schorsing niet eerder te maken hebben met bieden op eigen veilingen?

Bieden op eigen veilingen is vooralsnog niet onwettig in Vlaanderen.
Bericht 27 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

De kinderen komen blijkbaar weer thuis van school.

Gewoon niet op letten.

Bericht 28 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

love-vlinder, je mag dan wel recht in je schoenen staan aangaande onbetaalde aankopen van je klanten (alhoewel een procedure niet betaler starten na 5 dagen?) maar het probleem is dat enkel kopers op eBay nog negatieve feedback kunnen plaatsen.

Het spijtig gevolg hiervan is dat je met fluwelen handschoentjes je klanten dan ook moet aanpakken.

En dus een serie vriendelijke e-mails sturen naar klanten die (toch) niet betalen. In een systeem dat slechts in één richting werkt riskeer je zowiezo aan het kortste eind te trekken!

Enige tijd terug verrichtte ik een éénmalige verkoop via eBay. Na het aflopen van de veiling stuurde ik de koper een e-mail waarin ik de mogelijke betalingsmogelijkheden opgaf (wat op zichzelf al voor feitelijke problemen zorgde omdat de koper op het eerste zicht franstalig was en schijnbaar in Frankrijk woonde terwijl zijn eBay België aangaf). Na de betaling stuurde ik een ander e-mail met de melding dat de betaling binnen was en dat ik zou doorgeven wanneer er verstuurd werd, hetgeen dezelfde namiddag was (dus de 4de e-mail naar de koper). Verzending gebeurde met taxipost dus ik kreeg via e-mail bevestiging wanneer de koper zijn zending ontvangen had. Na ergens 1 à 2 weken stuurde ik dan nog een laatste e-mail met de vraag of alles wel in orde was daar er geen feedback gegeven werd. Dan kwam er uiteindelijk een feedback (gelukkig voor mij een positieve).

Ik probeer je niet te zeggen wat je moet doen maar als verkoper via eBay moet je door het stof kruipen voor je koper omdat die alle macht in handen hebben.

En dat is dan ook de reden dat deze verkoop voor een éénmalig aanbod zorgde gedurende meer dan 4 jaar omdat ik niet wil riskeren het slachtoffer te worden van een willekeurig handelend systeem... -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 29 van 36
laatste antwoord

geschorst !!!!

Ga je omwille van de kans op negatieve feedback niet meer verkopen ??? 😮

Feedback is geen doel, maar een resultaat !

m.

m.
Bericht 30 van 36
laatste antwoord