annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geschorst !!!!

hoi, ik dacht dat ebay de verkopers ging beschermen vanaf juni maar wat blijkt omdat 2 kopers mij wraakfeedback hebben gegeven ik had een geschil voor hen geopend al een tijd geleden omdat ze niet hadden betaald commisiegeld terug gekregen en nadien ne mooie rode bol wel vandaag ineens geschorst voor 30 dagen alles uit mijne winkel en nu mag ik het gaan oplossen hoe moet ik dit weeral gaan doen ? weet het toch niet meer hoor wat je allemaal moet doen om goed te doen voor ebay?
Bericht 1 van 36
laatste antwoord
35 ANTWOORDEN 35

Re: geschorst !!!!

e-user, ik heb dit geschil niet na 5 dagen geopend maar veel later en het waren er trouwens 2 en ze heeft niet betaald en ik heb mijn com
missiegeld terug gekregen en ik had al last met deze persoon voordien ze had al vroeger bij me gekocht en toen had ze ook al heel lang gewacht om te betalen 2 weken.om juist te zijn .ze heeft deze rode feedback ook pas na meer dan een maand gegeven.
Bericht 31 van 36
laatste antwoord

e-user, ik heb dit geschil niet na 5 dagen geopend maar veel later en het waren er trouwens 2 en ze heeft niet betaald en ik heb mijn com
missiegeld terug gekregen en ik had al last met deze persoon voordien ze had al vroeger bij me gekocht en toen had ze ook al heel lang gewacht om te betalen 2 weken.om juist te zijn .ze heeft deze rode feedback ook pas na meer dan een maand gegeven.
Bericht 32 van 36
laatste antwoord

Iemand die niet betaalt kan na sluiten van het geschil geen feedback meer geven,tenzij ze bij ebay protest aantekent en betalingsbewijzen voorlegt.
In dat geval is de verkoopscommissie teruggeboekt naar ebay,ook al had je die eerst terug gekregen.
In praktijk komt het er op neer,dat definitief terugkrijgen van de commissie het geven van enige feedback vanwege de koper onmogelijk maakt.
Je kan ebay bellen en zeggen dat je nooit enige betaling ontvangen hebt,als de koper geen bewijs kan voorleggen wordt de rode bol verwijderd.
De opmerking die ik eerder maakte,kan wel de oorzaak zijn.
Je op wraak beluste koper kan dat bij ebay hebben gemeld ,en vermits dat tegen de regels is....
Probeer in de toekomst met een hogere min. prijs,ipv te laten bieden.Die tijd is echt voorbij.
Bericht 33 van 36
laatste antwoord

Iemand die niet betaalt kan na sluiten van het geschil geen feedback meer geven

Als de koper reageert op het geschil, kan hij wel feedback geven.

m.

m.
Bericht 34 van 36
laatste antwoord

Probeer in de toekomst met een hogere min. prijs,ipv te laten bieden.Die tijd is echt voorbij.

Ik vind het nochtans plezanter om vanaf een minimumbedrag van enkele centen te beginnen bieden op een item dat me interesseert, dan direct een bod te plaatsen dat al dicht bij mijn maximumbedrag aan schuurt...
Bericht 35 van 36
laatste antwoord

Waarom staan die 2 oude draden hier bovenaan, ik heb ze al bekeken, maar ze blijven gemarkeerd als ongelezen ?

m.
Bericht 36 van 36
laatste antwoord