geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-06-2010 16:21
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 10:49
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 10:53
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 10:59
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 11:02
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 11:18
geschorst !!!!

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 11:32
Anders is dat wel een heel goede klant ,die tientallen items enkel en alleen bij jou koopt en nooit eens iets elders.
Je kan dat in de toekomst vermijden door je instelprijs te verhogen.
Iets aankopen voor 14,90 euro,ebaykosten...en je verkoopprijs is 10 euro +1,30 winst op verzendkosten=11,30 euro.
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 12:33
object 320507108956
object 310218876443
Met zo'n schandalige winstmarge hoef je toch niet versteld te staan dat je geschorst wordt?
Eerlijke verkopers -- zoals ondergetekende -- kunnen met een gerust hart dezelfde account gebruiken om te kopen en te verkopen.
ik dacht dat men op het forum kon rekenen op hulp maar blijkbaar komt men hier maar alleen bij een paar mensen terecht die zich alleen leuk vermaken en graag iemand uitschelden maarik ben wel degelijk een echte belgische dus geboren mama belgish +papa belgish wil zeggen in andere taal mama blank + papa blank= belgisch.
Sire, er zijn geen Belgen meer... Alleen Vlamingen. En minderheden Walen, Noord-Afrikanen en Oost-Europeanen, die we jammer genoeg de voorbije jaren veel te veel het gevoel gegeven hebben dat ze ook iets te zeggen hebben.
Zou de schorsing niet eerder te maken hebben met bieden op eigen veilingen?
Bieden op eigen veilingen is vooralsnog niet onwettig in Vlaanderen.
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 13:26
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 14:05
Het spijtig gevolg hiervan is dat je met fluwelen handschoentjes je klanten dan ook moet aanpakken.
En dus een serie vriendelijke e-mails sturen naar klanten die (toch) niet betalen. In een systeem dat slechts in één richting werkt riskeer je zowiezo aan het kortste eind te trekken!
Enige tijd terug verrichtte ik een éénmalige verkoop via eBay. Na het aflopen van de veiling stuurde ik de koper een e-mail waarin ik de mogelijke betalingsmogelijkheden opgaf (wat op zichzelf al voor feitelijke problemen zorgde omdat de koper op het eerste zicht franstalig was en schijnbaar in Frankrijk woonde terwijl zijn eBay België aangaf). Na de betaling stuurde ik een ander e-mail met de melding dat de betaling binnen was en dat ik zou doorgeven wanneer er verstuurd werd, hetgeen dezelfde namiddag was (dus de 4de e-mail naar de koper). Verzending gebeurde met taxipost dus ik kreeg via e-mail bevestiging wanneer de koper zijn zending ontvangen had. Na ergens 1 à 2 weken stuurde ik dan nog een laatste e-mail met de vraag of alles wel in orde was daar er geen feedback gegeven werd. Dan kwam er uiteindelijk een feedback (gelukkig voor mij een positieve).
Ik probeer je niet te zeggen wat je moet doen maar als verkoper via eBay moet je door het stof kruipen voor je koper omdat die alle macht in handen hebben.
En dat is dan ook de reden dat deze verkoop voor een éénmalig aanbod zorgde gedurende meer dan 4 jaar omdat ik niet wil riskeren het slachtoffer te worden van een willekeurig handelend systeem... -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
geschorst !!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 15-06-2010 15:02