annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

 
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Re: hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

Ja, wat e-Bay u in de 2de e-mail zegt klopt zeker niet. Ik heb 89 items online gezet na 1 oktober (waarvan er 5 verkocht zijn) en er inmiddels nog 11 op staan .Ze hebben mij wel voor alle 89 items plaatsingskosten aangerekend. Waar zijn dan die 75 gratis naartoe ?

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Re: hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

Bij mij liep het ook van de 18de tot de 18de van de maand erop. dat ging prima zo, maar nu ineens zijn we de 25ste en heb ik nog steeds geen nieuwe gratis plaatsingen kunnen zetten. Dus veronderstel dat ze nu ineens vanaf de 1ste van de maand gaan beginnnen. Ben eens benieuws

Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Re: hoe komt het dat ik de ene keer e-bay kosten word aangerekend 0,15 eur. en de andere keer niet

Typisch Ebay of is het typisch Belgisch... hoe moeilijker hoe beter??? Enne... ik vraag me af... 75 aanbiedingen per maand en meer... in hoeverrre ben ja dan nog particuliere verkoper????

Bericht 13 van 13
laatste antwoord